کد خبر : 187917
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 8:07
-

ناظم الشریعه: کادر فنی تمام بازی‌‌های لیگ برتر فوتسال را از نزدیک دنبال می کند/ سطح مسابقات خوب نیست

ناظم الشریعه: کادر فنی تمام بازی‌‌های لیگ برتر فوتسال را از نزدیک دنبال می کند/ سطح مسابقات خوب نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کادر فنی تیم ملی از هفته اول تمام بازی‌های لیگ برتر را زیر نظر دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شرایط برگزاری لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: طبق برنامه قرار است هفته سوم لیگ برتر امروز با انجام ۶ دیدار برگزار شود. کادر فنی تیم ملی از هفته اول تمام بازی‌ها را  از نزدیک تحت نظر داشتند.طبق برنامه قرار است در صورتیکه بلیط پرواز  رزرو شود من به اهواز و میشل پتروس مربی دروازبانان به ساوه می‌رود تا از نزدیک شاهد این دو دیدار باشیم.

وی افزود:  دو هفته از شروع لیگ می‌گذرد  متاسفانه  سطح کیفی مسابقات خوب نیست که این موضوع یک امر طبیعی است و همیشه حداقل تا هفته پنجم تا ششم این وضعیت ادامه داشته و ما باید به تیم‌ها زمان بدهیم تا با انجام چند بازی خود را پیدا کنند.

وی افزود : لیگ برتر امسال به دلیل شرایط ویروس کرونا با وقفه چند ماهه، برگزار شد و مدتی طول کشید تا تیم‌ها بتوانند به حالت عادی برگردند.همانطور که گفتم تیم‌ها باید بازی‌های بیشتری انجام دهند تا بازیکنان آنها هماهنگ‌تر و آماده‌تر شوند به خصوص بازیکنان تیم ملی که در باشگاه‌ها حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص برگزاری لیگ برتر به دو گروه هفت تیمی گفت : با توجه به شرایط ویروس کرونا برگزاری بازی‌ها در دو گروه تصمیم خوبی بود که مسولان سازمان لیگ گرفتند و جا دارد از آرش جابری دبیر و سرپرست سازمان لیگ و داود پرهیزکار ریس کمیته فوتسال تشکر قدردانی داشته باشم .برگزاری لیگ به صورت دو گروه ۷ تیمی به نفع تیم ملی بوده به این دلیل که با توجه به اینکه ما وقت زیادی تا برگزاری بازی‌های جام ملت‌‌ های کویت نداریم و برگزاری  به این شیوه به گونه‌ای است که مسابقات زودتر به اتمام می‌رسد  و باشگاه‌ها با خیال راحت‌تر بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار می‌ دهند.

وی همچنین در مورد اردوهای تیم ملی، گفت: دو اردو در بهمن‌ و اسفند برگزار خواهیم‌ کرد و قرار است  با همکاری کمیته فوتسال در بهمن یک تورنمنت چهار جانبه در شیراز  برگزار شود تا کادر فنی بهتر بتوانند نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.