کد خبر : 187982
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 13:47
-

تاکتیک "همان همیشگی" ادامه دارد؟!

کدام بازیکنان شانس دعوت به تیم ملی را دارند؟

کدام بازیکنان شانس دعوت به تیم ملی را دارند؟

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: مطمئنا همه بازیکنان شانس حضور در تیم ملی دارند اما باید قبول کرد که ما زمانی کمی داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره اینکه بازیکنان شاغل در لیگ برتر که تا الان موفق نشدند پیراهن تیم ملی را بر تن کنند، آیا شانس حضور در اردو و مسابقات آینده را خواهند داشت یا خیر، تصریح کرد: ما در سال‌های اخیر نشان دادیم که تفکرات‌مان چیست. مطمئنا با انجام یک بازی خوب، نمی‌توان بازیکنی را به تیم ملی دعوت کرد. بازیکنی که قرار است در جام ملت‌های آسیا به میدان برود باید همیشه خوب باشد و بازی‌های باکیفیتی را هر بار انجام دهد.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: با این حال ما اگر بازیکنی در دو یا سه بازی هم عملکرد خوبی داشته باشد آن را به اردو دعوت می‌کنیم تا به آنها بگوییم که حواس‌مان به همه بازیکنان هست. نمونه آن هم در سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که برخی بازیکنان مدام به اردو دعوت شدند و در اردو‌های بعد از آن خط خوردند اما الان بازیکن ثابت تیم ملی هستند. مطمئنا همه بازیکنان شانس حضور در تیم ملی دارند اما باید قبول کرد که ما زمانی کمی داریم و برای حضور در مسابقات باید از بازیکنان آماده استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه قمى باغيرت یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

مربى ترسو مثل ناظم الشریعه بازیکن جدید دعوت نمیکنه جرات نداره وگرنه الان دوتا بازیکن از قى باید دعوت بشن اردو