کد خبر : 187953
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 10:53
-

کریمی: برای اولین‌بار خیلی در زمین تنها بودم

کریمی: برای اولین‌بار خیلی در زمین تنها بودم

تیم القادسیه کویت در حضور ستاره ایرانی خود توانست اولین پیروزی‌اش را جشن بگیرد و شانس خود را برای حضور در مرحله پلی‌آف دوچندان کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شب گذشته پس از قریب به ۱۶ ماه فرشته کریمی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان در زمین مسابقه حاضر شد و توانست برای تیم القادسیه کویت اولین بازی خود را انجام دهد؛ او که مصدومیت سنگین پارگی رباط صلیبی را پشت سر گذاشته بود، در اوج آمادگی کار خود در کویت را آغاز کرد و توانست با دبل در گلزنی، ستاره اول تیمش باشد و در واقع زمینه‌ساز اولین پیروزی فصل القادسیه نام گیرد تا این تیم یک پله در جدول صعود کند و جایگاه چهارم را به دست آورد.

کریمی پس از پایان بازی در تشریح وضعیت خود در تیم القادسیه و بازگشت او به میادین پس از ۱ سال و ۴ ماه، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار “ورزش سه” گفت: واقعا برای اولین‌بار در زمین آنقدر تنها بودم، من تاکنون در تمام این سال‌هایی که بازی کردم هیج در عقب زمین بازی نمی‌کردم اما در بازی دیشب عملا در همه جای زمین حضور داشتم و دوندگی‌ام نسبت به همیشه خیلی بیشتر بود. این اولین بازی من بعد از ۱۶ ماه دوری بود که طبیعتا خیلی سخت بود اما انشالله خدا کمک کند و بتوانم همراه با القادسیه موفق شوم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.