کد خبر : 187913
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 8:02
-

کشاورز: تمام تلاش‌مان را برای صعود از گروه به کار می‌گیریم

کشاورز: تمام تلاش‌مان را برای صعود از گروه به کار می‌گیریم

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران گفت: تمام تلاش خود را برای صعود به جمع ۶ تیم برتر لیگ فوتسال به کار می‌گیریم اما می‌دانیم که کار سختی در ادامه داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز در خصوص شرایط تیم فوتسال راگا پیش از بازی با تیم ملی حفاری اظهار داشت: خدا را شکر شرایط ما خوب است. می‌دانیم که بازی سختی با حفاری داریم زیرا این تیم در این سال‌ها همیشه قدرتمند بوده و به خاطر همین بازی دشواری خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ برتر فوتسال پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا انجام می‌شود یا خیر؟ عنوان کرد: در بازی اول که ما در اصفهان برگزار کردیم، ناظر بازی بسیار سخت گیر بود و تمام موارد بهداشتی را مدام بررسی می کرد.

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران ادامه داد: به نظرم این سخت‌گیری‌ها خوب است چون باعث می شود که لیگ ما حرفه‌ای‌تر برگزار شود. ضمن اینکه سلامتی همه بسیار مهم است و همه تیم ها و همه شهرها باید مسائل بهداشتی را به درستی انجام بدهند تا مشکلی پیش نیاید.

کشاورز که در دیدار اول تیمش در مقابل کوثر اصفهان به میدان رفت و عملکرد خوبی نیز داشت در این مورد، اظهار داشت: با جلساتی که با کادرفنی برگزار کردیم به این نتیجه رسیدم که می‌توانم با بازی کردن به تیم کمک کنم. تا انتهای فصل این شیوه را در نظر گرفتم و تا زمانی که توانایی کمک به تیم را داشته باشم به بازی کردن ادامه خواهم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به بالا آمدن از گروه فکر می کند یا نه، گفت: ما از روز اول هدف‌مان را مشخص کردیم و الان زود است که در این مورد صحبت کنیم. باید چند هفته بگذرد و بعد در این باره نظر بدهم. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این اتفاق رخ دهد اما می‌دانیم که کار سختی در ادامه داریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.