کد خبر : 188244
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 20:53
-

نظری در گفتگو با Fut5al :

کامبک ما مقابل شهروند حیف شد/ نگران نیستیم، هر دو تساوی خارج از خانه بود/ کراپ از این تجربیات استفاده می‌کند

کامبک ما مقابل شهروند حیف شد/ نگران نیستیم، هر دو تساوی خارج از خانه بود/ کراپ از این تجربیات استفاده می‌کند

سنگربان کراپ الوند گفت: کامبک بسیار خوبی را با همت بازیکنان در ساری انجام دادیم اما آن یک گل آخر، این حرکت ارزشمند تیم ما را به لحاظ نتیجه حیف کرد.

مصطفی نظری پس از تساوی تیمش مقابل شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی به نمایش درآمد و قبل از هر چیز باید گفت که واقعا جای تماشاگر خالی بود و البته که پوئن مثبت برای تیم ما بود. ما موقعیت های زیادی در این بازی خصوصا در نیمه اول خلق کردیم که اگر آنها را استفاده می‌کردیم قطعا نیمه دوم متفاوتی پیش رو داشتیم و می توانستیم با سه امتیاز برگردیم.

وی ادامه داد: تیم ساری بسیار خوب و جوان شده و با کادر فنی جوان خود بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت که شاید اگر تیم دیگری جز کراپ مقابل آنها بود می‌توانستند این بازی را پیروز بیرون بیایند.

سنگربان کراپ با اشاره به پتانسیل تیمش تصریح کرد: حضور بازیکنان بزرگ، کادر فنی خوب و حمایت خوبی که از سوی مالکان باشگاه کراپ صورت گرفته باعث شده تا ما امسال تیم بسیار خوبی داشته باشیم که با توجه به اولین حضور تیم در لیگ‌برتر، شاید اکنون در حال تکمیل کردن تجربیات در بازی‌های آغازین است.

نظری تاکید کرد: ما کامبک بسیار خوبی در این بازی هم انجام دادیم و فقط در ۲دقیقه آخر دست پاچه شدیم والا با وجود اتفاقات نیمه اول باز هم توانستیم بازی را برگردانیم که بخاطر شخصیت بالای تیمی کراپ در این فصل است.

او با اشاره به اینکه هر دو تساوی کراپ در لیگ‌برتر خارج از خانه بوده است، گفت: اولین تجربیات تیم ما در بازی‌های خارج از خانه رقم خورده که برای هر تیمی بازی در زمین حریف آن هم در قم و ساری فوق‌العاده سخت است و بنابراین نگران نیستیم. ما هر دو بازی جلو بودیم و تنها در ثانیه‌های آخر مساوی کرده‌ایم که این مشکل هم برطرف‌شدنی است.

دروازه بان کراپ با اشاره به گل چهارم و تساوی شهروند یادآور شد: ما فقط ۱۵ ثانیه همبستگی و هوش تیمی‌مان از دست رفت و بر روی ضد حمله و اوتی که برای خودمان هم بود گل خوردیم اما نگران نیستیم چون ما تیم کراپ هستیم و به روزهای آینده امیدواریم. ما در شرایط اول فصل هستیم و این بازی‌ها اولین تجربیات کراپ در لیگ‌برتر است. کراپ باید روزهای سخت را تجربه کند و شک نکنید که تیم ما از این تجربیات در موقع مناسب و لازم استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶

چرا انقدر مصاحبه میکنید تیمتون میبرید تو حاشیه حتما باید باشگاه بگه هیچ کسی حق مصاحبه نداره

قزوین شهر عشق دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

دمه زحمتکش گرم آوردت کراپ یه پولی برات گرفت راستی رضا لک چه جوری با تو و مهدی جاوید کار میکنه .چرا فرید سهیلی تو ساری تو گل نرفت بازی قبل خوب بازی کرد آقای نظری شانس داری واقعا
فقط بدون آقای نظری شما و احسان زحمتکش تو قزوین آب خوش از گلوتون پایین نمیره شانس آوردین کرونا هست نمیتونیم بیایم تو سالن

ناشناس سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

از جاوید بگو چه شکلی تو را کله کرد شد کاپیتان چه شکلی یکی این همه عقده داره😂😂 جاوید عامل نابودی هر تیمی هست که میره تو اون بازی میکنه لکم که دم دستی جاویده هر کاری جاوید بخواد بکنه فقط لک میگه چشم