کد خبر : 188296
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 12:09
-

احتمال افتتاح رسمی سالن صدرا شیراز با تورنمنت فوتسال

احتمال افتتاح رسمی سالن صدرا شیراز با تورنمنت فوتسال

یم ملی فوتسال کشورمان به احتمال بسیار زیاد اواسط بهمن ماه و همزمان با ایام فیفا دی چند بازی دوستانه با تیم‌های مختلف جهان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است در  بهمن ماه در تورنمنت ۴ جانبه‌ای که به میزبانی کشورمان و با حضور ۲ تیم اروپایی و یک تیم آفریقایی برگزار می‌شود، شرکت کنند. هنوز کمیته فوتسال نام هیچ کشوری را به عنوان حریف تدارکاتی اعلام نکرده است و فقط گفته می‌شود که یکی از این تیم‌ها از شرق اروپا خواهد بود.

در هر صورت تیم ملی فوتسال کشورمان به احتمال بسیار زیاد اواسط بهمن ماه و همزمان با ایام فیفا دی چند بازی دوستانه با تیم‌های مختلف جهان برگزار می‌کند و آن طور که شنیده می‌شود، این ۳ کشور اروپایی و آفریقایی قرار است اوایل بهمن وارد ایران شده تا خود را برای دیدار دوستانه برابر تیم ملی کشورمان آماده کنند.

همچنین گفته می‌شود که این رقابت‌ها به احتمال بسیار زیاد در شیراز و همزمان با افتتاح سالن تازه تاسیس صدرای این شهر برگزار خواهد شد. ملی پوشان کشورمان همچنین قرار است اواسط اسفند ماه هم ۲ بازی دوستانه با تیم ملی کویت میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.