کد خبر : 188310
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 15:33
-

کشاورز: وضعیت گروه ما پیچیده شده است/ مدعیان خودشان را جدا می‌کنند

کشاورز: وضعیت گروه ما پیچیده شده است/ مدعیان خودشان را جدا می‌کنند

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران گفت: هدف‌گذاری ما صعود از گروه است هر چند که با نتایج رقم خورده وضعیت این گروه پیچیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال راگای تهران در مورد وضعیت این تیم در آستانه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال گفت: در هفته سوم بازی خوبی مقابل حفاری انجام دادیم و با تلاش بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را دشت کنیم.

وی در مورد این که آیا تیمش از گروه صعود خواهد کرد یا نه گفت: به نظرم در گروه بسیار سختی قرار داریم.مس سونگون، فرش آرا و سن ایچ عملکرد خوبی داشته اند و حفاری هم با وجود دو شکست تیم بسیار خوبی است.گروه ما پیچیده شده است اما برنامه‌ریزی ما برای صعود بوده و امیدواریم جزو سه تیم برتر این گروه باشیم.

سرمربی راگای تهران در مورد بازی این هفته تیمش مقابل مس سونگون گفت: مس تیمی است که نیاز به تعریف ندارد. قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر بوده و مقابل این تیم به خصوص در تبریز کار دشواری داریم.

کشاورز در مورد این که چرا تیم‌های مدعی شروع خوبی در ابتدای لیگ نداشتند تاکید کرد: به نظرم تازه شروع لیگ است و این تیم‌ها هفته به هفته بهتر می‌شوند. ناهماهنگی و فشاری که روی این تیم‌هاست کم کم کاهش پیدا می‌کند و خود را از جدول جدا خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.