کد خبر : 188392
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 12:22
-

برنامه آماده‌سازی تیم ملی کویت برای جام ملت‌های فوتسال

برنامه آماده‌سازی تیم ملی کویت برای جام ملت‌های فوتسال

در شرایطی که برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ابهام قرار دارد، تیم ملی فوتسال کویت به عنوان میزبان این مسابقات هشت بازی تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و همچنین مسابقات جام جهانی فوتسال در ابهام قرار دارد. «گوستاوو مونانا» خبرنگار اسپانیایی مدعی شده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را اعلام می‌کند و در پی آن مسابقات جام جهانی فوتسال هم لغو می‌شود.

کویت میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا است و در حالی که هنوز برگزاری این رقابت‌ها قطعی نیست، تیم ملی این کشور هشت بازی تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده است.

سایت «کوره» خبر داد کمیته فوتسال کویت تقویم برنامه تدارکاتی تیم ملی فوتسال این کشور را تا قبل از شروع جام ملت‌های آسیا با برگزاری هشت مسابقه پیش بینی کرده است.

کویت قرار است ابتدا دو بازی تدارکاتی با ازبکستان انجام بدهد و سپس با تیم‌های امارات و عمان دیدار کند. کویت سپس اسفند به بحرین سفر می‌کند و دو بازی با تیم ملی این کشور انجام می‌دهد.

آخرین برنامه تدارکاتی کویت انجام دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ایران در روزهای ۲۰ و ۲۲ اسفند است و این دو بازی در کشور کویت برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.