کد خبر : 188399
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 13:31
-

بیانیه رسمی باشگاه شهید منصوری قرچک درباره حواشی اخیر

بیانیه رسمی باشگاه شهید منصوری قرچک درباره حواشی اخیر

باشگاه شهیدمنصوری قرچک در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه‌ای منتشر کرد.

‍ به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه شهید منصوری قرچک درباره حواشی اخیر، بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسمه تعالی

مفتخریم در شهری فعالیت می کنیم که علاوه بر پیشینه غنی فرهنگی، سرزمین شیرمردان شهیدی است که در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) با نثار خون خود ماندگار شدند و آبروی شهرستان گشتند.

باشگاه شهید منصوری با سابقه ای از افتخارات و قهرمانی ها در ورزش کشور همواره در مسیر کسب موفقیت برای شهرستان قرچک خوش درخشیده و ایام غیر قابل وصفی را با هواداران پرشور قرچکی گذرانده است که در اوج موفقیت ها و حتی ناکامی ها با حمایت این مردم عزیز خاطرات شیرینی را به یادگار گذاشته است.

ما معتقدیم ورزش باید در مسیر تعالی فرهنگ یک شهر باشد و هیچ گاه نباید فضایی ایجاد شود که موجب آزردگی خاطر شهروندان را به وجود بیاورد و یا موجب خدشه به فرهنگ آنها شود.

با توجه به اتفاقات رخ داده اخیر پیرامون این باشگاه و مصاحبه سرپرست این تیم در خصوص درد دل بازیکنان و مشکلات متعدد باشگاه و همچنین گلایه های مطرح شده که هیچکدام در راستای توهین نبوده و فشارهای وارده به ایشان بوده است بدینوسیله اعلام می داریم هر گونه اظهار نظر که موجبات دلخوری مردم عزیز مسولین محترم را فراهم کرده است صمیمانه عذر خواهی میشود بر خود می بالیم که برای خدمت به مردم ورزش دوست و نجیب شهر قرچک با تمام توان تلاش نماییم.

️از مسولین شهرستان قرچک استدعا داریم به مشکلات تیم ورود کرده و بر انجام توافقات طرفین پایبند باشند و اجازه ندهند بیش از این تیم به حاشیه برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.