کد خبر : 188408
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 14:54
-

رستمی : تلاش می کنیم امتیاز کامل دیدار مشهد را بگیریم/ فرش آرا تیمی قابل احترام با کادری شایسته است

رستمی : تلاش می کنیم امتیاز کامل دیدار مشهد را بگیریم/ فرش آرا تیمی قابل احترام با کادری شایسته است

سرمربی کوثر از مصاف با فرش آرا گفت.

به گزارش پایگاهخبری فوتسال ایران،  سعید رستمی سرمربی کوثر اصفهان درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: تیم ما فردا در مشهد باید به مصاف تیم شایسته فرش آرا برود. با توجه به اهدافی که باشگاه ابتدای فصل برای تیم تعیین کرده است، می‌خواهیم در هر بازی پله پله پیش برویم تا به امید خدا بتوانیم نسبت به ۳ بازی گذشته نتیجه بهتری کسب کنیم.

او گفت: مطمئن باشید بازیکنان ما فردا تلاش می کنند تا در مشهد امتیاز کامل را بگیرند. فرش آرا تیم قابل احترامی است که از کادر فنی بسیار شایسته‌ای بهره می‌برد.

سرمربی تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه هفته گذشته دیدار پر فشاری را برابر تیم سخت کوش ایمان شیراز پشت سر گذاشتیم، در طول هفته سعی کردیم بازیکنان را به بازی با فرش آرا برسانیم. متاسفانه ۲ بازیکنان ما از نظر وضعیت جسمانی در شرایط ایده آلی قرار ندارند، اما تلاش می کنیم تا آن‌ها را به بازی فردا برسانیم. سعی می‌کنیم در بازی با فرش آرا عملکرد بهتری نسبت به ۳ بازی گذشته داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم از شهر مشهد مقدس با امتیاز کامل به اصفهان برگردیم.

دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و بازار‌های روز کوثر اصفهان فردا ساعت ۱۵:۳۰ در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.