کد خبر : 188458
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 23:38
-

مرتضایی:بازی مقابل کوثر اصفهان فینال‌گونه است

مرتضایی:بازی مقابل کوثر اصفهان فینال‌گونه است

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: بازی مقابل تیم کوثر اصفهان فینال‌گونه و سخت است ولی می‌توانیم پیروز شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی پیش از بازی با تیم کوثر اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم کوثر یک تیم خوب، با انگیزه و با یک مربی خوب است. در بازی فردا اگر شرایط همیشگی بازیهای اخیر خود را داشته باشیم پیروز خواهیم شد.

وی ادامه داد: تیم فرش آرا در مسابقه فردا معین افشار را همانند بازی هفته پیش به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و این بازیکن به بازی با کوثر اصفهان نمی‌رسد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا همچنین با اشاره به بازی روز هفتم دی ماه این تیم مقابل تیم سن ایچ ساوه که با نتیجه تساوی سه به پایان رسید، گفت: در نیمه دوم این بازی موقعیتهای بسیاری را از دست دادیم و می‌توانستیم برنده باشیم. اما ناشکر هم نیستیم و توانستیم بازی را که سه بر یک در زمین حریف عقب بودیم با مساوی به پایان برسانیم و با امتیاز برگردیم.
هم اکنون تیم فرش آرای مشهد از سه بازی با هفت امتیاز به دلیل تفاضل گل در رتبه دوم و تیم کوثر اصفهان با سه امتیاز در رتبه پنجم گروه هفت تیمی خود قرار دارند.
این دو تیم فردا در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد با هم دیدار خواهند کرد.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در روز نوزدهم شهریور ماه تیم‌ها در ۲ گروه هفت تیمی قرار گرفتند که تیم‌های گیتی‌پسند، ستارگان ورامین، شهروند ساری، محمد سیمای قم، مقاومت البرز، اهورای بهبهان و کراپ الوند در گروه نخست و تیم‌های فرش‌آرای مشهد، مس سونگون، سن‌ایچ ساوه، حفاری خوزستان، ‌هایپر شاهین ‌شهر، ایمان سبز شیراز و فودکای تهران در گروه دوم با هم رقابت می‌کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.