کد خبر : 188410
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 15:02
-

چهره های خوب و نامی جذب کردیم

نظری: بازیکنان باسابقه قهرمانی و پُرافتخار در کراپ هستند / با بازیکنان با انگیزه ما دیدار با گیتی پسند زیبا می شود

نظری: بازیکنان باسابقه قهرمانی و پُرافتخار در کراپ هستند / با بازیکنان با انگیزه ما دیدار با گیتی پسند زیبا می شود

دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت که سایر مربیان و بازیکنان تیمش، سابقه قهرمانی یا حضور در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را در کارنامه دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت که سایر مربیان و بازیکنان تیمش، سابقه قهرمانی یا حضور در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را در کارنامه دارند.

مصطفی نظری ، درباره دو تساوی تیم فوتسال کراپ الوند در هفته‌های گذشته لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ لیگ برتر افت و خیز زیادی داشت و چند ماه تعطیل شده بود. فصل خیلی خوبی را آغاز کردیم و بدنسازی خوبی داشتیم. کراپ الوند در اولین سال حضور خود در لیگ برتر قرار دارد و به امید حضور قدرتمندانه در لیگ برتر، بازیکنان و مربیان بسیار خوب و نامی جذب کرده است. بچه‌های تیم نیز چنین تفکری دارند.

وی درخصوص تفاوت نتایج کسب شده کراپ با نتایج مورد انتظار تصریح کرد: دو بازی بسیار سخت خارج از خانه مقابل فردوس و شهروند داشتیم. شرایط خاصی داشتیم و چند بازیکن در اختیار تیم نبودند. خودم در دیدار اول حضور نداشتم و مقابل شهروند هم منتظمی، عالیقدر و رفیعی به دلیل مصدومیت به میدان نرفتند. غیبت بازیکنان تیم باعث شد تاکتیک مورد نظر لک به درستی در زمین پیاده نشود و فکر می‌کنم با شرایطی که داشتیم، نتایج بدی نگرفتیم. روز به روز به تجربه کراپ الوند اضافه می‌شود و مطمئنم باشگاه به هدفش خواهیم رسید.

دروازه‌بان کراپ الوند در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان رضا لک برای قهرمانی لیگ برتر تلاش خواهند کرد یا خیر به تسنیم گفت: صحبت از قهرمانی زود است اما افراد مجموعه کراپ الوند همگی سابقه قهرمانی و حضور میان مدعیان قهرمانی را دارند. بازیکنان باسابقه و پُرافتخاری در کراپ الوند هستند و هر کدام از تیم‌های مختلفی آمده‌اند. همه آنها با گذر زمان با یکدیگر هماهنگ و با تاکتیک‌های فنی آشنا خواهند شد. هدف باشگاه کراپ این است که قدرتمندانه در لیگ برتر حاضر شود و ما هم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

نظری در مورد دیدار روز جمعه تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: چندین سال است که گیتی‌پسند در سطح اول مسابقات بازی می‌کند و بازیکنان و مربیان بسیار خوبی دارد. بازیکنان ما باانگیزه هستند و فکر می‌کنم بازی بسیار زیبایی از آب دربیاید. برگزاری مسابقات در دو گروه، حساسیت‌ها را بالا برده و هر چه از لیگ بگذرد، تلاش می‌کنیم کم‌کم به سمت مدعیان حرکت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

چه شکلی خودتونا با گیتی مقایسه میکنید؟