کد خبر : 195092
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 20:39
-

مرتضایی: اگر شانس با ما یار بود می توانستیم گیتی پسند را شکست دهیم

مرتضایی: اگر شانس با ما یار بود می توانستیم گیتی پسند را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد بعد از تساوی این تیم برابر گیتی پسند اصفهان در هفته سوم از دور نهایی لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد بعد از تساوی این تیم برابر گیتی پسند اصفهان در هفته سوم از دور نهایی لیگ برتر اظهار داشت: برای ما فرقی نمی کند برابر چه تیمی بازی می کنیم. حدود ۲، ۳ هفته پیش در همین سالن مشهد موفق شدیم با بازیکنان جوانمان تیم قدرتمند مس سونگون را شکست دهیم. فرش آرا این فصل نشان داده است از لحاظ تیمی بسیار خوب کار می کند. ما در مسابقه امروز ۴ نفر از بازیکنان بسیار خوبمان را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم، اما بازیکنان جایگزین و جوانمان بسیار خوب کار کردند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: به هر حال فکر می کنم اگر در بازی امروز شانس کمی با ما یار بود می توانستیم در یک دقیقه پایانی به گیتی پسند گل زده و ۳ امتیاز کامل بازی را به دست می آوریم. هر چند هر ۲ تیم امروز بازی بسیار خوب و با کیفیتی به نمایش گذاشتند، اما به نظر من امروز فرش آرا مستحق پیروزی بود چون نسبت به گیتی پسند تلاش بیشتری انجام دادیم.

مرتضایی درباره عملکرد داوری این مسابقه هم بیان داشت: نصیرلو یکی از بهترین داوران فوتسال کشورمان است و با سوت هایی که زد می‌خواست شرایط بازی را به خوبی کنترل کند. در هر صورت فکر می کنم نه تیم ما و نه گیتی پسند از داوری متضرر نشدند و داور امروز عملکرد بسیار خوبی داشت.

مرتضایی درباره عملکرد داوری این مسابقه هم بیان داشت: نصیرلو یکی از بهترین داوران فوتسال کشورمان است و با سوت هایی که زد می خواست شرایط بازی را به خوبی کنترل کند. در هر صورت فکر می کنم نه تیم ما و نه گیتی پسند از داوری متضرر نشدند و داور امروز عملکرد بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.