کد خبر : 195171
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 22:39
-

اندراحوالات نقل و انتقالات عجیب لیگ دسته اول/ بازیکنی که نه می‌تواند برای تیم قبلی اش بازی کند نه تیم جدیدش!

اندراحوالات نقل و انتقالات عجیب لیگ دسته اول/ بازیکنی که نه می‌تواند برای تیم قبلی اش بازی کند نه تیم جدیدش!

با اعلام سازمان لیگ فوتسال فردا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ آخرین روز نقل و انتقالات لیگ دسته اول خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام سازمان لیگ فوتسال فردا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ آخرین روز نقل و انتقالات لیگ دسته اول خواهد بود و تیم ها تنها تا فردا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود زمان دارند. این در حالی است که با توجه به تعطیلات نوروز اغلب هیئت فوتبال استان ها تعطیل و یا نیمه تعطیل بوده و تیم ها قادر به ثبت قرارداد بازیکنان خود نبوده و در عمل تنها فردا را برای ثبت قرارداد زمان دارند. در این میان چنانچه تیمی در شهرستان دیگری بازی داشته باشد کار دشواری برای ثبت قرارداد بازیکن جدید خود دارد برای مثال تیمی باید یک نفر را در شهر خود نگه داشته و قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کرده و کل تیم را به شهر دیگر برای بازی با تیم میزبان راهی کند.
از سوی دیگر نیم فصل مسابقات برای تیم‌های گروه های سوم و چهارم فرا رسیده و بازی ها در نیم فصل دوم از ۲۵ فروردین آغاز می‌شود اما تیم‌های گروه اول و دوم تعطیلات نیم فصل در زمان مقرر ندارند . در این میان چنانچه تیمی قصد جذب بازیکنی را داشته باشد باید بازیکن ابتدا فسخ قرارداد از تیم قبلی خود را گرفته و سپس راهی تیم جدید شود. با توجه به اینکه نیم فصل دوم در گروه‌های اول و دوم از ۲۵ فروردین آغاز می‌شود بازیکنی که قرارداد خود را فسخ کرده در دو هفته باقیمانده از رقابت‌های گروه اول و دوم نمی‌تواند در تیم قبلی خود به میدان برود و نمی‌تواند برای تیم جدید خود هم بازی کند یعنی دو هفته بدون تیم خواهد بود که این امر نیز اتفاقی نادر در نقل و انتقالات فوتسال است.
به نظر می‌رسد سازمان لیگ باید در زمان نقل و انتقالات لیگ دسته اول فوتسال تجدید نظر کرده و مهلت بیشتری را به تیم‌ها برای جذب بازیکن بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.