کد خبر : 195168
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 21:06
-

شمسایی در گفتگو با Fut5al:چند روز بسیار سخت و عجیب را پشت سر گذاشتم/کرونا با شما شطرنج بازی می کند/از عملکرد تیم مقابل فرش آرا صددرصد رضایت دارم

شمسایی در گفتگو با Fut5al:چند روز بسیار سخت و عجیب را پشت سر گذاشتم/کرونا با شما شطرنج بازی می کند/از عملکرد تیم مقابل فرش آرا صددرصد رضایت دارم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در اولین مصاحبه خود پس از ابتلا به بیماری کرونا تاکید کرد که روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد ابتدایش به بیماری کرونا گفت: در این یک سال و چند ماهی که از این بیماری می گذرد کرونا نگرفته بودم اما یک روز قبل از اینکه کرونا بگیرم در یک برنامه تلویزیونی گفتم خدا را شکر این بیماری گرفتم که چشم خوردم و هم خودم و هم خانواده ام به این بیماری مبتلا شدیم.
وی افزود:تا کسی این بیماری را نگیرد نمی تواند حس کند که چقدر سخت است. با وجود اینکه ۱۱ روز از ابتلای من گذشته هنوز شرایط خوبی ندارم اما چند روز بسیار سخت و عجیب را پشت سر گذاشتم .سر دردها و بدن درد هایی را که تاکنون تجربه نکرده بودم حس کردم و خدا کمک کرد که از این بیماری جان سالم به در بردم.فکرش را نمی‌کردم که اینقدر سخت باشد.
شمسایی در مورد اینکه آیا ریه هایش هم درگیر شده بود گفت: روز دوم تست دادم و خوشبختانه ریه هایم چندان درگیر نشده بود.این بیماری انگار با شما شطرنج بازی می کند. تازه شب که می خواهی بخوابی دردها شروع می‌شود و چون آنژیو قلب کرده بودم یا زانویم را عمل کرده بودم دردها به سراغ این قسمتها می‌رفتند.
وی در مورد اینکه آیا پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کرد اذعان داشت: من خیلی دقت می کردم و حتی در اصفهان هر چند روز یکبار تست می دادیم و هم در سالن و هم رختکن کنترل همه چیز را داشتیم.
شمسایی در مورد عملکرد بازیکنانش در مقابل فرش آرای مشهد گفت: این بازی سعید عباسی را به دلیل محرومیت نداشتیم، فرهاد توکلی با وجود اینکه هیچ علائمی نداشت تست های کرونایش مثبت می شد و او را هم با خود به مشهد نیاوردیم. مسئولان گیتی‌پسند معتقد بودند حق الناس است و حتی اگر تست یک نفر مثبت باشد و علائمی نداشته باشد برای سلامتی تیم خودمان و تیم حریف نباید امتیاز را برای سلامتی بازیکنان کنیم. وحید شفیعی نیز با وجود اینکه چند بار تست داد و همه تست ها منفی بود اما مریضی شدید داشت و در تمرینات غایب بود . کادر فنی نیز اکثراً بیماری کرونا گرفته بودند و هاشم‌زاده دست تنها بود و عراقی زاده هم به دلیل کرونا گرفتن سرپرست تیم مجبور شد روی نیمکت بنشیند.همین عامل باعث شد تا به چند بازیکن امید و چند بازیکن که دقایق کمتری در بازی‌های قبلی به میدان می‌رفتند بازی بدهیم.
سرمربی گیتی پسند افزود: باید از همه بازیکنان تشکر کنم به خصوص حسن زاده، سنگ سفیدی و وفایی و سپهر محمدی که به خاطر تجربه خودشان بزرگی کرده و در کنار بقیه بازیکنان به میدان رفتند. صد درصد از عملکرد تیم و بازیکنان راضی هستم و یک امتیاز ارزشمند در مشهد گرفتیم .
وی در مورد اینکه در بازی با سن ایچ روی نیمکت گیتی‌پسند خواهد نشست یا نه تصریح کرد: چند روز آینده تست می دهم و انشالله که پاسخ منفی خواهد بود. فکر می‌کنم به این بازی برسم. بازی سختی با سن ایچ داریم. این تیم در صدر جدول است و رقابت سختی با دوست خوبم اصغری مقدم خواهیم داشت که امیدوارم با ۳ امتیاز از میدان خارج شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.