کد خبر : 195106
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 11:11
-

ناظم الشریعه:از کیفیت لیگ برتر فوتسال راضی نیستم/برنامه‌های تیم ملی را تا جام جهانی تنظیم کرده‌ایم

ناظم الشریعه:از کیفیت لیگ برتر فوتسال راضی نیستم/برنامه‌های تیم ملی را تا جام جهانی تنظیم کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتسال ایران گفت: به محض اتمام لیگ، اردوها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی آغاز خواهد شد. فعلا حضور در یک تورنمنت در تایلند و دو بازی با ژاپن قطعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه در حاشیه دیدار تیم‌های فرش‌آرا مشهد و گیتی پسند اصفهان در هفته سوم مرحله دوم لیگ برتر فوتسال کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با فدراسیون و کمیته فوتسال انجام داده‌ایم، به محض اینکه بازی‌های لیگ به اتمام برسد، اردوهای تیم ملی آغاز خواهدشد. برنامه‌های تیم ملی را تا جام جهانی تنظیم کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم همه آن‌ها را با قدرت پیاده کنیم.

وی افزود: چند ماهی تا رقابت‌های جام جهانی فرصت داریم و چند اردوی تدارکاتی و چند دیدار دوستانه در نظر گرفته‌ایم و پیگیری‌های آن‌ها هم تقریبا انجام شده است. با توجه به شرایط کرونایی و بودجه کم فدراسیون فوتبال، کاری برای فوتسال انجام نشده‌است. از طرف دیگر بازی‌های فشرده لیگ، کار را سخت می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص حریفان تدارکاتی تیم ملی در بازی‌های آتی، تصریح کرد: در اواخر اردیبهشت در یک تورنمنت به میزبانی تایلند شرکت می‌کنیم. در خرداد دو بازی دوستانه با تیم ملی مجارستان در ایران خواهیم داشت و همچنین در یک تورنمنت که در آنگولا برگزار می‌شود، قرار است با برزیل و پرتغال بازی کنیم. دو بازی تدارکاتی با ژاپن در این کشور خواهیم داشت و احتمال دارد که دو بازی با روسیه در خاک این کشور داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه در خصوص فشردگی لیگ توضیح داد: یکی از دلایلی که چند ماهی است اردوی تیم ملی برگزار نمی‌شود، فشردگی بازی‌های لیگ است. بازیکنان تحت فشار هستند و بازی کردن در فاصله پنج روز، کار را برای بازیکنان سخت می‌کند. سعی می‌کنیم بهترین بازیکنان را برای اردوها انتخاب کنیم. امیدوارم تا پایان رقابت‌های لیگ، مصدوم نداشته باشیم.

وی گفت: باید قبول کنیم که شرایط لیگ مثل سال‌های قبل نیست. امیدوارم روز به روز شرایط بازی‌ها و کیفیت لیگ بهتر شود. واقعیت امر این است که از لیگ امسال راضی نیستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عماد جمعه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

ناظم الشریعه مربیان لیگ هم از شما ناراضى هستند با توجه به این همه استعداد و بازیکن جوان و پدیده در لیگ تو فقط یک سرى بازیکن خاص رو دعوت میکنى و هیچ توجه اى به زحمت مربیان لیگ ندارى و دائم به زحمات مربیان و بازیکنان جوان دهن کجى میکنى هیچ تیمى از تو راضى نیست از قدیم گفتند دل به دل راه داره!!!!