کد خبر : 195198
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 15:41
-

رئیسی: با اشتباهات داوری صدرنشین نشدیم/مقابل فرش آرا پنالتی مسلم ما را نگرفتند

رئیسی: با اشتباهات داوری صدرنشین نشدیم/مقابل فرش آرا پنالتی مسلم ما را نگرفتند

مربی گیتی پسند از داوری ها انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید رئیسی مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با انتقاد از داوری های اخیر علیه این تیم در لیگ برتر فوتسال گفت: در دو بازی با مس سونگون و فرش آرای مشهد پیروزی را به خاطر اشتباهات داوران از دست دادیم در حالی که الان باید در صدر جدول بودیم. سه امتیاز این دو بازی از چنگ ما بیرون رفته است که ناشی از اشتباهات سهوی داوران است.

وی افزود:گیتی پسند تیمی خصوصی است و با هزینه شخصی اداره می شود و این اشتباهات باعث دلسردی مالکان باشگاه می‌شود. در بازی با فرش‌آرا یک پنالتی مسلم توسط داوران نادیده گرفته شد و فکر می‌کنم هر کسی فیلم این اشتباه داوری را ببیند حق را به ما خواهد داد.

رئیسی در مورد بازی با تیم مشهدی گفت: ما در این بازی با شش هفت بازیکن به میدان رفتیم و تعداد زیادی از نفرات کادر فنی و بازیکنان خود را نداشتیم با این حال نمایش خوبی ارائه دادیم که متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

رئیسی در پایان در مورد وضعیت خودش که به بیماری کرونا مبتلا شده است اذعان داشت: خدا را شکر بهتر هستم و ظرف یکی دو روز آینده تست جدیدی خواهیم داد تا در صورت منفی شدن تیم را در بازی با سن ایچ همراهی کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.