کد خبر : 195220
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 10:30
-

باشگاه ها و بازیکنان از کیفیت لیگ راضی نیستند

ناظم‌الشریعه: خوابی زمستانی داشتیم و فرصت آزمون و خطا نداریم

ناظم‌الشریعه: خوابی زمستانی داشتیم و فرصت آزمون و خطا نداریم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است فوتسال در سال گذشته شمسی به خوابی زمستانی رفته بود و در سال ۱۴۰۰ فرصتی برای آزمون و خطا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه، درباره سال ۹۹ برای فوتسال اظهار داشت: وضعیت کرونایی و شرایط فدراسیون فوتبال دست به دست هم داد و کار را برای ما سخت کرد. به نظرم خواب زمستانی بدی داشتیم و حالا باید بیشترین استفاده را از سال ۱۴۰۰ کنیم. شرایط ما در رده‌بندی جهانی هم خیلی خوب نشده و پایین‌تر آمده‌ایم.

«کشورهای جهان در حال فعالیت هستند و باید خودمان را برای زندگی در کنار کرونا آماده کنیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: فدراسیون فوتبال مشکلات مالی و شرایط بدی داشت، اما حالا باید گذشته را از سر بیرون کرده است و برنامه‌ریزی کنیم. فرصتی برای آزمون و خطا نداریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برنامه خوبی تدارک ببینیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد همزمانی هفته پایانی لیگ برتر با اردوی شاگردانش بیان کرد: ما مجبوریم اردو را در همین زمان برگزار کنیم. ما با سازمان لیگ هماهنگ کردیم تا لیگ برتر زودتر به پایان برسد و اردوی ابتدای سال را برگزار نکردیم. می‌خواستیم در خلال لیگ برتر اردو بگذاریم که دیدیم به تیم‌ها فشار می‌آید و بهتر است مسابقات زودتر تمام شود. قرار است کمیته فوتسال با مدیران سازمان لیگ فوتسال هماهنگ کند و از این به بعد در اختیار من نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد کیفیت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: کیفیت رقابت‌ها خوب نیست و باشگاه‌ها و بازیکنان هم ناراضی هستند. همکاران ما هم تلاش خود را می‌کنند، اما کرونا شرایط سختی ایجاد کرده است. برای مثال تست کرونای پنج نفر از یک تیم مثبت می‌شود. مثلاً برای تماشای دیدار گیتی‌پسند و فرش‌آرا به سالن رفتم که کسی از تیم گیتی‌پسند نبود. کرونا و آماده‌سازی تیم‌ها بر کیفیت مسابقات تأثیرگذار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نيروگاه یکشنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

داداش ناظم چرا میگى داشتیم؟!!! اونى خواب زمستانى بود شما و کادر فنى تیّم ملى بود که اصلا تو باغ نبودید و میترسیدید حتى بازى هاى آسیایی شروع بشه لیگ فوتسال خدا را شکر با تمام مشکلات منظم برگزار شد و سطح خوبى هم داره البته شما فقط نفرات خودت و شهرهاى خاص خودت رو میرى و می بینى !!!! بهتره یک فکرى به حال خودت بکنى در سال جدید از خواب بیدار بشى میترسیم جام جهانى هم تمام بشه تو هنوز تو خواب زمستانى باشى دنبال بازى تدارکاتى بگردى!!!!!