کد خبر : 195326
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 15:50
-

اعضای تیم گیتی پسند اصفهان امروز تست کرونا می‌دهند

اعضای تیم گیتی پسند اصفهان امروز تست کرونا می‌دهند

اعضای تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان قبل از شرکت در بازی هفته چهارم برابر سن ایچ ساوه، ظهر امروز تست کرونا می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته چهارم از دور نهایی لیگ برتر، روز چهارشنبه باید رو به روی سن ایچ ساوه قرار بگیرد.

از همین رو قرار است گیتی پسندی‌ها ظهر امروز و قبل از شروع تمرینات در تست کرونا شرکت کنند. تا امروز تست کرونای وحید شمسایی، سرمربی گیتی پسند اصفهان به همراه سرپرست و ماساژور تیم مثبت شده است. بازیکنان و اعضای کادر فنی گیتی پسند اصفهان قرار است امروز در تست مجدد شرکت کنند و جواب آن هم فردا صبح به سازمان لیگ فوتسال ارسال خواهد شد.

وحید شمسایی، سرمربی گیتی پسند فعلا در قرنطینه خانگی حضور دارد و اگر تست کرونای او منفی شود، مشکلی برای بازی روز چهارشنبه برابر سن ایچ ساوه نخواهد داشت و می‌تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند.

گیتی پسندی‌ها در بازی گذشته با هدایت محمد هاشم زاده، دستیار شمسایی برابر فرش آرای مشهد با تساوی یک – یک متوقف شده و این هفته باید در دیداری سخت و نفسگیر به مصاف شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ ساوه بروند.

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.