کد خبر : 195399
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 8:13
-

گیتی‌پسند به فکر انتقام از سن‌ایچ در لیگ برتر فوتسال

گیتی‌پسند به فکر انتقام از سن‌ایچ در لیگ برتر فوتسال

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، عصر امروز(چهارشنبه) سه بازی در چارچوب هفته چهارم مرحله دوم این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم از مرحله دوم لیگ برتر فوتسال عصر چهارشنبه(۱۸ فروردین) در شهرهای تبریز، مشهد و اصفهان برگزار می‌شود.

در مهم‌ترین بازی این هفته تیم گیتی‌پسند میزبان سن‌ایچ ساوه است. گیتی پسند که در بازی قبل چند مربی خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت و با چند بازیکن محروم و مصدوم پای به میدان گذاشت، در مصاف با فرش آرا به تساوی رضایت داد تا فعلا امید خود را زنده نگه دارد اما با بازگشت شمسایی و شاگردانش آن‌ها به کسب پیروزی مقابل سن‌ایچ مصمم هستند. این در حالی است که صدرنشین کنونی لیگ پیش از این سابقه شکست دادن گیتی‌پسند در اصفهان را دارد.

فرش آرای مشهد تنها تیم بدون پیروزی این مرحله نیز میزبان کراپ الوند است. شاگردان مجید مرتضایی برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی خود محکوم به پیروزی مقابل تیم رضا لک هستند. کراپی‌ها با شکست دادن مقاومت حالا شرایط بهتری در جدول پیدا کرده‌اند و با غلبه بر فرش‌آرا می‌توانند داعیه قهرمانی هم داشته باشند.

در آخرین بازی امروز هم مس سونگون از مقاومت البرز پذیرایی می‌کند. مقاومتی‌ها پس از برد درخشان مقابل فرش‌آرا نتوانستند به شرایط ایده‌آل برگردند اما کسب یک امتیاز در تبریز هم می‌تواند برای این تیم نتیجه مناسبی باشد. هرچند مس برای باقی ماندن در کورس باید برنده این بازی خانگی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.