کد خبر : 195629
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 18:19
-

ناظم‌الشریعه: همچنان از حقوق و پاداش‌ معوق تیم ملی فوتسال خبری نیست

ناظم‌الشریعه: همچنان از حقوق و پاداش‌ معوق تیم ملی فوتسال خبری نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: صحبت‌هایی شده و قرار بود موضوع پرداخت حقوق و پاداش‌های معوقه پیگیری شود اما تاکنون هیچ خبری از این موضوع نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«سید محمد ناظم‌الشریعه» در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی اظهار داشت: تاکنون تنها تورنمنت تایلند قطعی شده است. این بازی‌ها در تاریخ ۲۸ اردیبهشت‌ماه شروع و هفتم خرداد نیز به پایان می‌رسد. در حال حاضر تیم‌های تایلند، ازبکستان، قرقیزستان، کویت، هلند، فنلاند و ایران حضورشان قطعی شده است. 

وی در مورد حذف شدن خبر دیدار تدارکاتی ایران و ژاپن نیز عنوان کرد: این موضوع نباید قبل از رسمی شدن، رسانه‌ای می‌شد. ژاپنی‌ها روی این موضوعات بسیار حساس هستند که البته این حرفه‌ای بودن آن‌ها را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کرده بود که از کیفیت فنی لیگ برتر رضایت ندارد. وی در این خصوص گفت: همه همکاران من در لیگ تلاش خود را به کار می‌گیرند اما باید قبول کنیم که لیگ کیفیت همیشه را ندارد. البته این موضوع دلایل مختلفی دارد. یکی از این موارد فشار بیش از حدی است که به بازیکنان آمده است.

او افزود: در این میان مبتلا شدن بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها به کرونا نیز کار را پیچیده و سخت‌تر کرده است. البته ما باید به این موضوع توجه کنیم که کرونا وجود دارد و باید با آن کنار بیاییم. در حال حاضر اروپایی‌ها نیز با این بیماری درگیر هستند اما می‌بینیم که خللی در کارشان به وجود نیامده است. باید با بیشتر کردن پروتکل‌ها کاری کنیم که درصد ابتلا پایین بیاید. 

ناظم الشریعه درباره زمان اردوی بعدی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: این اردو بلافاصله پس از به پایان رسیدن لیگ و حدود بیستم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود. 

وی در خصوص وضعیت دریافت حقوق ها و پاداش‌های معوقه تیم ملی فوتسال گفت: صحبت‌هایی شده بود و قرار بود این موضوع پیگیری شود اما تاکنون هیچ خبری از این موضوع نشده است.   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹

ناظم الشریعه از بى عرضگى و ناتوانى تو هست که نمى توانى حق و حقوق کادر فنى و بازیکنان رو بگیرى توقع دارى چه کسى پیگیرى کنه؟؟!! میخواى از خارج آدم بیاد دنبال حقوق تو و کادر فنى ؟!!!!