کد خبر : 195683
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 10:41
-

در آینده فوتسال ایران قطعا افت خواهد کرد

اسماعیل پور:سال گذشته فوتسال در وضعیت مناسبی قرار نداشت / تکرار عنوان دوره قبل خیلی سخت است

اسماعیل پور:سال گذشته فوتسال در وضعیت مناسبی قرار نداشت / تکرار عنوان دوره قبل خیلی سخت است

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه شنژن چین درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان قبل از شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، احمد اسماعیل پور، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه شنژن چین درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان قبل از شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار داشت: سال گذشته همه کشور‌های دنیا درگیر ویروس کرونا بودند و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نبود. به همین دلیل اردو‌ها و تمرینات تیم ملی هم به خوبی برگزار نشدند. سال گذشته فوتسال کشورمان اصلا در وضعیت مناسبی قرار نداشت. به هر حال امیدوارم در سال جدید فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برنامه ریزی‌های مناسبی برای تیم ملی انجام دهند تا بتوانیم در مسابقات جام جهانی لیتوانی نتایج لازم را کسب کنیم.

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره مسیر پیشرفت تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۱۶، بیان کرد: به طور دقیق نمی‌توان گفت فوتسال کشورمان در ۴ سال گذشته در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. اگر قرار باشد با همین روش به مسیر خودمان ادامه دهیم، فکر می‌کنم در آینده فوتسال ایران قطعا افت خواهد کرد. در هر صورت ممکن است آن جایگاهی که اکنون در آسیا داریم را به راحتی از دست داده و حتی این موضوع می‌تواند جایگاه ما را در رنکینگ جهانی دستخوش تغییر قرار دهد.

فوتسال ایران از لحاظ سخت افزاری، امکانات لازم را ندارد
اسماعیل پور درباره احتمال صعود تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی به رتبه های بالاتر و حتی رسیدن به فینال این بازی‌ها، گفت: به هر حال تکرار عنوان دوره قبل خیلی سخت است؛ زیرا ما از لحاظ سخت افزاری هنوز امکانات لازم را نداریم و اگر نتوانیم این امکانات سخت افزاری را برای تیم ملی فراهم کنیم، قطعا نمی‌توانیم با تیم‌های قدرتمند جهان مقابله کرده و آن‌ها را شکست دهیم. ما در مسابقات جام جهانی فقط می‌توانیم تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم. در هر صورت، امیدوارم شهریور ماه در رقابت‌های جام جهانی عملکرد خوب و موفقیت آمیزی داشته باشیم.

بزرگترین مشکل فوتسال، نبود حامیان مالی است
لژیونر فوتسال کشورمان درباره جایگاه لیگ فوتسال ایران در دنیا، بیان کرد: به طور قطع می‌توانم بگویم که لیگ فوتسال ایران جزء ۵ لیگ برتر جهان است؛ اما همان طور که گفتم از نظر بازیکن و سخت افزار هنوز امکانات لازم را نداریم. در این سال‌ها فقط در مورد امکانات حرف زده شده و هنوز که هنوز است امکانات لازمی که مناسب لیگ ما باشد را نتوانسته ایم فراهم کنیم. فوتسال ایران دچار مشکلات بسیاری از جمله نبود حامیان مالی است و اگر در این رشته سرمایه گذاری شود، قطعا لیگ ما در آینده خیلی با کیفیت‌تر از الان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.