کد خبر : 195692
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 11:03
-

شاگردان شمسایی بدون کرونا به کرج می روند

شاگردان شمسایی بدون کرونا به کرج می روند

تیم گیتی پسند در مهم‌ترین دیدار هفته پنجم دور نهایی لیگ برتر فوتسال میهمان تیم مقاومت البرز است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم گیتی پسند در مهم‌ترین دیدار هفته پنجم دور نهایی لیگ برتر فوتسال میهمان تیم مقاومت البرز است.

هفته پنجم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز (سه شنبه – ۲۴ فروردین ماه) پیگیری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته تیم مقاومت البرز از ساعت ۱۶ در سالن انقلاب کرج میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

شاگردان شمسایی پس از پیروزی مهمی که هفته گذشته مقابل سن ایچ در اصفهان به دست آوردند و بازگشت مصدومان و مجرومان خود با ترکیب کامل به مصاف مقاومت خواهند رفت تا با شکستن مقاومت آن ها و کسب ۳ امتیاز حساس این دیدار، خود را برای ادامه مسیر تا قهرمانی در این فصل از لیگ برتر آماده تر کنند.

در مقابل مقاومتی‌ها در بازی برابر گیتی پسند اصفهان مرتضی عزتی، بازیکن ملی پوش خود را به دلیل اخراج در بازی در مقابل مس سونگون در اختیار ندارند.

محمودرضا نصیرلو، یوسف افضلی، کاظم مرادی و رضا پورشایگان قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت و صدرالدین موسوی نیز ناظر داوری این رقابت نفس گیر است.

در دیگر دیدارهای این مرحله کراپ الوند در سالن یادگار امام با قضاوت حسین امیری، محمدمهدی حقوقی، احسان سبزواری و علی احمدی با نظارت هرمز مشفق میزبان مس سونگون است.

سن ایچ ساوه نیز در خانه و در سالن فجر از فرش آرا پذیرایی می کند، ولی امجدی، مرتضی شعبانی، ولی الله رضایی و حمیدرضا طاهری با نظارت کوروش هاشمی تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.