کد خبر : 195691
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 11:02
-

کرمی : سطح لیگ برتر بانوان پائین آمده است

کرمی : سطح لیگ برتر بانوان پائین آمده است

سنگربان اصفهانی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: اشتیاق زیادی برای بازی کردن داشتم و در بازی برابر پالایش همه بچه ها در کار دفاعی و هجومی خوب کار کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سنگربان اصفهانی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: اشتیاق زیادی برای بازی کردن داشتم و در بازی برابر پالایش همه بچه ها در کار دفاعی و هجومی خوب کار کردند.

زینب کرمی در خصوص مصدومیت خودش اظهار کرد: از اول فصل درگیر مصدومیت بودم و کشیدگی عضله پای من تبدیل به پارگی شد و با وجود مصدومیت چند هفته‌ای از مسابقات دور بودم تا این که آماده شدم و به بازی روز گذشته رسیدم.

وی در خصوص کیلین شیت برابر پالایش نفت آبادان، افزود: همه بچه‌ها در کار دفاعی و هجومی عالی کار کردند و یک دست کار کردیم. از آنجایی که چند هفته از مسابقات دور بودم، اشتیاق زیادی برای بازی کردن داشتم و من فقط وظیفه خودم را انجام دادم که منجر به یک کلین شیت و ثبت برد برای تیم شد.

کرمی در ارتباط با شرایط فنی تیم مس ادامه داد: از ابتدای مسابقات با مشکلاتی مانند مصدومیت و ابتلاء به کرونا مواجه شدیم و همین اتفاقات باعث شد، بازی‌های مهم خود را واگذار کنیم اما به لطف خدا توانستیم یکی از بازی‌های مهم خود را پیروز شویم که با توجه به صعود دو تیم به مرحله بعد، صعود ما مشخص نیست.

سنگربان تیم مس رفسنجان در خصوص شرایط فنی لیگ امسال تصریح کرد: سطح مسابقات پایین آمده بود و تیم‌های سایپا، خراسان، ملی حفاری، مس رفسنجان، آبادان و رهیاب خوب هستند و بقیه تیم‌ها سطح پایینی دارند اما تیم‌هایی که گفتم رقابت سنگینی داشتند و در ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.