کد خبر : 195800
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 19:07
-

علی افضل در گفتگو با Fut5al:

با این برد آماده بازی با گیتی‌پسند شدیم/ تقصیر گل‌های آخر بازی را گردن می‌گیرم/ از مالک کراپ متشکریم

با این برد آماده بازی با گیتی‌پسند شدیم/ تقصیر گل‌های آخر بازی را گردن می‌گیرم/ از مالک کراپ متشکریم

مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت که تیمش با پیروزی برابر کراپ آماده بازی با گیتی‌پسند شده است‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی مقابل کراپ در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: بازی امروز یک بازی خیلی خوب بود و تیم ما فوق‌العاده در این دیدار کار کرد.

افضل با تمجید از ورود کراپ به فوتسال به عنوان یک بخش خصوصی، ادامه داد: تیم کراپ بسیار قابل احترام بود آنها بازیکنان بسیار خوب، کادرفنی بسیار خوب و همچنین مدیریت بسیار خوبی دارند که خیلی خوشحال هستم که در فوتسال ورود کرده‌اند. به شخصه از مالکان این باشگاه خصوصاً برادران نخ‌باف که به این رشته ورود کرده‌اند و سرمایه‌گذاری می‌کنند نیز تشکر می‌کنم.

او با اشاره به دریافت گل‌های متوالی در واپسین دقایق بازی نیز تصریح کرد: ما امروز بازی را خیلی خوب شروع کردیم اداره کردیم البته به جز ۴ تا ۵ دقیقه آخر بازی که تمرکز تیم ما بر هم ریخت و گل‌هایی را دریافت کردیم. مقصر اتفاقاتی که در این چند دقیقه آخر بازی افتاد کادرفنی است که آن را به گردن می‌گیریم.

سرمربی مس با اشاره به بازی حساس تیمش در اولین هفته از دور برگشت لیگ برابر گیتی‌پسند گفت: خیلی خوشحال هستم که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و برای بازی با گیتی‌پسند که بازی بسیار حساس ای هم هست آماده شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.