کد خبر : 196000
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 17:36
-

بازیکنانم با تمام وجود بازی می کنند

شمسایی: بازی با مس مهم‌ترین دیدار ما در لیگ برتر فوتسال است/ احمدی دیگر در تیم من جایی ندارد

شمسایی: بازی با مس مهم‌ترین دیدار ما در لیگ برتر فوتسال است/ احمدی دیگر در تیم من جایی ندارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی فردا برابر مس سونگون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان  درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی فردا برابر مس سونگون اظهار داشت: اگر بخواهم شرایط تیمم را بیان کنم، باید بگویم که مصدومیت‌های متوالی که گریبان تیممان را گرفته، اصلا نرمال نبوده اند. ابتدای فصل را با ۱۶ بازیکن بسیار آماده شروع کردیم، اما الان به زور تعداد بازیکنانم به ۱۰ نفر می‌رسد. خوشبختانه در تیم ما بازیکنان جوان بسیار خوب و آینده داری حضور دارند، اما این بازیکنان تا بخواهند به مرز پختگی کامل برسند، زمان می‌برد. به هر حال این اتفاقی است که برای تیم ما افتاده و چاره‌ای هم نداریم و باید با آن کنار بیاییم. جالب است در این ۲۲ سالی که از عمر ورزشی من می‌گذرد تا به حال چنین اتفاقی ندیده بودم که به یک باره ۹ نفر از بازیکنانم مبتلا به ویروس کرونا شوند، یا مثلا در یک بازی مجبور شویم با ۶ بازیکن به میدان برویم.

با تمام وجودمان سعی می‌کنیم مس را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: در طول فصل بار‌ها بازیکنانمان با مصدومیت مواجه شده اند، برخی از آن‌ها رباط صلیبی پاره کرده و برخی حتی عمل قلب باز انجام داده اند. در هر صورت همان طور که گفتم در این مدت اتفاقات بسیار عجیب و غریبی برای تیم ما افتاده است و جای هیچ توجیهی نیست. با وجود آن که چند نفر از بازیکنانم مصدوم هستند، اما بازی فردا برابر مس سونگون برای ما بسیار مهم خواهد بود. مس سونگون تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در این بازی پیروز شویم.

بازی با مس سونگون مهم‌ترین دیدار ما در طول این فصل از لیگ برتر فوتسال است

شمسایی ادامه داد: از بازیکنانم کمال تشکر را دارم که با وجود کمبود یار تمام تلاششان را به کار گرفته اند و با تمام وجود بازی می‌کنند. در هر صورت با شرایطی که برای تیم ما به وجود آمده است، فکر می‌کنم بازی فردا مهم‌ترین دیدار ما در طول این فصل از لیگ برتر خواهد بود.

شرایط مس سونگون از گیتی پسند خیلی بهتر است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره این که برخی می‌گویند هر کدام از ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند بتوانند در بازی فردا به پیروزی دست پیدا کنند، قهرمانی در این فصل را قطعی خواهند کرد، بیان کرد: در هر صورت مسیر برای تیم ما مشخص شده است و همه ما امیدواریم که با تمام این مشکلات بتوانیم برنده مسابقه فردا باشیم. به هر حال اگر بخواهیم واقعیت را ببینیم، شرایط مس سونگون از تیم ما خیلی بهتر است. آن‌ها با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به ما در صدر جدول قرار دارند. قطعا اگر برنده بازی مس سونگون باشد راه این تیم برای رسیدن به مقام قهرمانی بسیار هموارتر خواهد شد.

بعضی از بازیکنانم تجربه بازی در سالن هندبال تهران را دارند

وحید شمسایی درباره بازی گیتی پسند با مس در سالن هندبال تهران گفت: من تا همین چند روز پیش نمی‌دانستم که با مس قرار است کجا بازی کنیم. فقط این را می‌دانستیم که میزبان مس سونگون است. به خاطر اتفاقاتی که فصل گذشته بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند افتاد، مسئولان کمیته انضباطی، سازمان لیگ و حراست فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند این مسابقه را در سالن هندبال تهران برگزار کنند و به همین دلیل تیم ما به همراه مس سونگون هم اکنون در تهران حضور دارد. زمینی که ما در اصفهان تمرین می‌کردیم با سالنی که الان در تهران وجود دارد، متفاوت است. در هر صورت ۵ بازیکن ما سال‌های گذشته که در تاسیسات حضور داشتند در این سالن بازی کرده اند و شناخت خوبی از این زمین دارند. امیدوارم بازی فردا یک دیدار جذاب و تماشاگر پسند از آب در بیاید.

خانواده برخی از افراد تیممان به خاطر ابتلا به کرونا در آی سی یو هستند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره این که آیا با وجود قرمز بودن وضعیت تهران از نظر شیوع ویروس کرونا، برگزاری این بازی به صلاح است یا خیر، بیان کرد: الان هیچ نقطه از کشور به لحاظ شیوع کرونا قرمز نیست، بلکه همه شهر‌ها به رنگ سیاه در آمده اند. در تیم ما افرادی هستند که خانواده هایشان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و برخی اقوام نزدیکشان در آی سی یو هستند. به هر حال چاره‌ای نداریم و باید در تهران به مصاف مس سونگون برویم. متاسفانه روز به روز عزیزانمان را به خاطر ابتلا به کرونا از دست می‌دهیم. روز گذشته هم متوجه شدیم که نادر دست نشان عزیز از بین ما رفت. این خیلی دردآور است و باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

شمسایی ادامه داد: همان طور که گفتم در ۲۲ سال گذشته تا به حال چنین اتفاقات عجیب و غریبی ندیده بودم که به یک باره ۹ نفر از بازیکنانم به کرونا مبتلا شوند یا رباط صلیبی پاره کنند. من فکر می‌کنم عده‌ای باشگاه بزرگ گیتی پسند را چشم زده اند.

امیدوارم با بازیکنان جوانمان نتیجه مطلوبی برابر مس به دست آوریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره مصدومان و محرومان گیتی پسند برای بازی فردا برابر مس سونگون گفت: ما در بازی فردا بهروز جعفری، میثم برمشوری، قدرت بهادری را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. حمید احمدی هم به دلیل مسائل انضباطی همچنان نمی‌تواند برای تیم بازی کند. وحید شفیعی و سامان توکلی هم با آسیب دیدگی مواجه هستند و سعید احمد عباسی هم با دردی که در زانو دارد، هنوز وضعیتش برای بازی فردا مشخص نیست. به هر حال امیدوارم با بازیکنان جوان و آینده دارمان بتوانیم نتیجه مطلوبی برابر مس سونگون به دست بیاوریم.

احمدی دیگر در تیم من جایی ندارد

شمسایی درباره آخرین وضعیت حمید احمدی، ملی پوش گیتی پسند که به خاطر مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده است، گفت: با مسائلی که به وجود آمده اند، احمدی دیگر در تیم من جایی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

ایشالله موفق باشی وحید خان ولی قبول کن طی ۲۲ سال گذشته ای که یاد می کنی، هیچ باشگاهی مثل گیتی پسند امسال رو تیمش هزینه نکرده و یه تیم ملی کامل تشکیل نداده، هیچ مربی مثل حضرتعالی از ابتدای فصل انواع و اقسام مصاحبه ها و عملیات روانی را واسه تضعیف تیمهای رقیب نکرده و اتفاقاً هیچ باشگاهی اینجوری که شما نتیجه گرفتی، نتیجه نگرفته
پس استاد به قول شاعر: آینه ،چون نقش تو بنمود راست خود شکن آیینه شکست خطاست