کد خبر : 196409
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 11:49
-

آشتیانی : از نظر بومی‌گرایی و جوانگرایی فصل خوبی برای نامی نو بود / باید استراتژی باشگاه برای فصل بعد مشخص شود

آشتیانی : از نظر بومی‌گرایی و جوانگرایی فصل خوبی برای نامی نو بود / باید استراتژی باشگاه برای فصل بعد مشخص شود

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان درباره برنامه‌اش برای این تیم در فصل آینده گفت: ابتدا باید ببینیم استراتژی باشگاه چیست و قصد تیم‌داری دارند یا خیر.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان درباره برنامه‌اش برای این تیم در فصل آینده گفت: ابتدا باید ببینیم استراتژی باشگاه چیست و قصد تیم‌داری دارند یا خیر.
مهناز آشتیانی درباره پیروزی ۵ بر ۳ تیمش برابر شهروند ساری در آخرین هفته مرحله نخست لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: بازی زیبایی بود و بار فنی بالایی داشت و چون تیم شهروند ساری برای سقوط نکردن می‌جنگید، حساسیت این دیدار بسیار بالا رفته و جذابیت بازی زیاد شده بود.

وی درباره اعتراضات ۲ تیم به تصمیمات داور این مسابقه افزود: اجازه بدهید درباره داوری صحبت نکنم و اظهارنظر در این خصوص را به کارشناسان داوری بسپارم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو درباره برنامه‌اش برای این تیم در فصل آینده گفت: ابتدا باید ببینیم استراتژی باشگاه چیست و قصد تیم‌داری دارند یا خیر. مسئولیت من در این تیم مربوط به لیگ امسال بود. نمی‌گویم وظیفه سرمربیگری را به نحو احسن انجام دادم اما خدا را شکر می‌کنم که آن چه که در توانم بود را برای کمک به بازیکنان بومی و جوان اصفهان انجام دادم و شاید در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفتم و وجدانم از این بابت راضی است که مسئولیتی که بر عهده من بود را با تمام وجود اجرا کردم.

آشتیانی درباره عملکرد شاگردانش در لیگ امسال ادامه داد: از این نظر که نامی‌نو بومی‌گرایی و جوانگرایی داشت فصل خوبی بود و از تک تک بازیکنانم راضی هستم. در چند بازی متوالی بازیکنان بومی تیمم گلزنی کردند مانند نازنین استکی که مقابل شهروند دوباره موفق به گلزنی شد، فرزانه اسماعیلی باز هم خوب بازی کرد و حتی مهشید محجوب بازیکن ۱۷ ساله را روی نیمکت داشتیم که با این سن کم، قطعاً توانایی بازی کردن در لیگ برتر در فصل‌های آینده را خواهد داشت.

وی درباره اینکه چرا با پیشنهاد نامی‌نو برای صعود ۳ تیم از مرحله نخست به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان مخالفت شد، بیان کرد: مانند سایر تیم‌ها این پیشنهاد را ارائه دادیم اما فکر می‌کنم چون برنامه‌ریزی مسئولان از ابتدای فصل صعود ۲ تیم بود، امکان این امر با وجود فشار تیم‌ها فراهم نشد. فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری و تلاش کرد این کار انجام شود اما مبنای برنامه‌ریزی‌های ابتدای فصل، صعود ۲ تیم بود.

به گزارش تسنیم، دور نخست لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور شب گذشته به پایان رسید و تیم‌های سایپا تهران و شرکت ملی حفاری ایران از گروه یک و هیئت فوتبال خراسان و پالایش نفت آبادان از گروه دو به مرحله پلی‌آف صعود کردند. نامی‌نو اصفهان نیز در جایگاه سوم گروه یک ایستاد و از صعود به مرحله دوم باز ماند.

تیم‌های شهروند ساری و هیئت فوتبال اصفهان نیز به لیگ دسته اول سقوط کردند. تیم هیئت فوتبال اصفهان در هفته پایانی این رقابت‌ها با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب مس رفسنجان شد و تنها تیم بدون امتیاز لیگ امسال بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.