کد خبر : 196425
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 14:18
-

فرهاد فخیم بنجامین‌باتن مس سونگون!

فرهاد فخیم بنجامین‌باتن مس سونگون!

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان همچنان تاثیرگذارترین بازیکن این تیم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در دیدار تیم های فرش آرای مشهد و مس سونگون ورزقان که شب گذشته در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد فرهاد فخیم کاپیتان مسی‌ها باز هم چهره اول تیم خود و میدان بود.

فرهاد فخیم که عملکرد مثبت و تاثیرگذارش در رابطه معکوس با سن و سال او قرار دارد، همچون کاراکتر فیلم معروف بنجامین باتن انگار هر روز درحال جوانتر شدن است و بازی‌هایی ارائه می‌دهد که متفاوت با سن و سالش است. هنرنمایی بازیکن دوست‌داشتنی مس سونگون روز گذشته در کورس با بهمن جعفری جوان کم سن و سال فرش‌آرا که منجر به گل اول بازی شد در نیمه دوم با عملکرد دراماتیک او کاملتر هم شد.

مس سونگون که پس از دومین پنالتی نقطه دوم فرش‌آرا قهرمانی را از کف رفته می دید، در ۱۶ ثانیه به پایان بازی صاحب ضربه شروع مجددی شد که فرهاد فخیم با تمام توان خود و با شلیکی به یاد ماندنی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا پایانی بر ناکامی‌های مس در مقابل گربه سیاه مشهدی در سالن شهید بهشتی باشد.

به جرات می‌توان گفت فرهاد فخیم همچنان تاثیرگذارترین بازیکن مس سونگون ورزقان است که با این روند و درخشش توأمانش، نمی‌توان زمانی را برای خداحافظی این بازیکن آذری از زمین فوتسال پیش‌بینی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حامد یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

سلطان فوتسال حاج فرهاد فخیم