کد خبر : 196403
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 11:41
-

یاری : کار فدراسیون در پرداخت پاداش معوقه ارزشمند بود / گلایه ها از عملکرد مدیران قبلی است

یاری : کار فدراسیون در پرداخت پاداش معوقه ارزشمند بود / گلایه ها از عملکرد مدیران قبلی است

سه سال قبل بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا اعلام شد به آنها ۲۲ میلیون پاداش پرداخت می شود. بعد از سه سال با کسر مالیات ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان به ملی پوشان پاداش داده شد که این مسئله با نارضایتی بازیکنان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سه سال قبل بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا اعلام شد به آنها ۲۲ میلیون پاداش پرداخت می شود. بعد از سه سال با کسر مالیات ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان به ملی پوشان پاداش داده شد که این مسئله با نارضایتی بازیکنان همراه بود.

امروز شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در این باره گفت: «متاسفانه به عنوان مختلف تیم ملی را در اولویت قرار نداند تا پاداش را پرداخت کنند. به بازیکنان قول هایی داده شد. فکر می کنم خستگی در تن بچه ها ماند. البته گلایه از کادر جدید فدراسیون نیست، بلکه از مدیران قبلی است. آقای عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون و خانم موسوی نایب رئیس شان در کمتر از ۵۰ روزی که در فوتبال بوده اند سریعا پاداش ها را پرداخت کردند. این کار ارزشمند بود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا پول ها را به ویلموتس دادند و به شما چیزی نرسید، با کنایه گفت: «نظری در این باره ندارم. مردم همه چیز را در این باره می دانند. شاید حرفم تکرار شود. اگر بچه ها گلایه ای دارند به خاطر چیزهایی بوده که دیده اند. امیدوارم در فدراسیون جدید دیگر شاهد این تبعیض ها نباشیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.