کد خبر : 196540
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 14:12
-

بازی‌ها را در لحظه واگذار کرده‌ایم

خزایی : با فریادهای بیرون از زمین از داور خطا می گیرند / فرش‌آرا تازه در حال تکمیل شدن است

خزایی : با فریادهای بیرون از زمین از داور خطا می گیرند / فرش‌آرا تازه در حال تکمیل شدن است

بازیکن فرش‌آرای مشهد در خصوص عملکرد داور در دیداز این تیم با مس گفت: اگر قرار است با فریادهای بیرون از زمین، داور برای تیمی خطا بگیرد، ما هم این کار را باید انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن فرش‌آرای مشهد گفت: ترکیب فرش‌آرا از ابتدای فصل در یک بازی هم کامل نبوده‌ و این موضوع فشار زیادی به تیم آورده‌است.

مجید خزایی در خصوص شکست فرش‌آرا مقابل مس سونگون در هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: بازی خوب و درگیرانه‌ای را هر دو تیم به نمایش گذاشتند. مس جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است. با وجود این که نتیجه بازی تاثیر چندانی برای فرش‌آرا نداشت، اما با تمام توان بازی کردیم.

وی ادامه داد: قسمت نبود توپ‌هایمان وارد دروازه شود. اشتباهاتی به وجود آمد که امیدوارم در بازی‌های آتی جبران کنیم. این که از بیرون یک تیم را قضاوت می‌کنند و می‌گویند چرا فرش‌آرا دیر به خودش آمده از اساس اشتباه است. هیجان بازی و ضربان قلب بالای بازیکن باعث می‌شود تا اشتباهاتی داشته باشیم، البته به نظرم باید از عملکرد خود راضی باشیم.

بازیکن فرش‌آرای مشهد در خصوص عملکرد داور مسابقه گفت: اگر قرار است با فریادهای بیرون از زمین، داور برای تیمی خطا بگیرد، ما هم این کار را باید انجام دهیم. فرش‌آرا جزو تیم‌های با اخلاق لیگ است و هر تیمی که به مشهد آمده بدون مشکل بازی کرده است. بازیکن حریف زمین می‌خورد و داور چند ثانیه بعد اعلام خطا می‌کند، اما در برگشت همان توپ، بازیکن مس بدون توپ رویم خطا می‌کند و داور سوت نمی‌زند.

خزایی در رابطه با روند فرش‌آرا در ادامه لیگ برتر بیان کرد: کسانی که بازی‌های فرش‌آرا را تماشا کرده‌اند، می‌دانند که بازی‌ها را در لحظه واگذار کرده‌ایم. اگر صد سال دیگر هم با مقاومت بازی کنیم با چنین نتیجه‌ای به آنان نخواهیم باخت. متاسفانه علاوه بر بی‌تجربگی، روزهای بد فوتسال به ما رو کرده است.

وی اضافه کرد: فرش‌آرا تازه در حال تکمیل شدن است. در این بازی پس از چهار هفته استراحت بازی کردم. معین افشار مصدوم است و بیضایی‌نژاد هم فصل را کامل از دست داد. ترکیب فرش‌آرا از ابتدای فصل حتی در یک بازی هم تکمیل نبوده است. فرش‌آرا همان تیم دور مقدماتی است و همانگونه تلاش می‌کنیم، اما بعضی روزها توپ‌ها نمی‌خواهد وارد دروازه شود. در نیمه دوم دیدار با مس موقعیتی به حریف ندادیم و روی یک ضدحمله و ضربه ایستگاهی بازی را به مس واگذار کردیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.