کد خبر : 196625
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 10:06
-

تقابل حساس لیگ برتر فوتسال یک مدعی را کنار می‌زند؟

تقابل حساس لیگ برتر فوتسال یک مدعی را کنار می‌زند؟

در حساس‌ترین بازی از هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال، مس سونگون میزبان سن ایچ ساوه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در چارچوب هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال، پنج‌شنبه شب یک دیدار بسیار حساس در تبریز برگزار می‌شود که در آن تیم مس سونگون ورزقان میزبان سن ایچ ساوه است. در جدول رده‌بندی سن ایچ با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پس از این تیم مس سونگون ۱۵ امتیازی و گیتی‌پسند ۱۴ امتیازی قرار دارند و رقابت برای قهرمانی بین این سه تیم است.

تقابل تیم‌های اول و دوم جدول در بازی این هفته بسیار دیدنی و جذاب خواهد بود اما به نظر می‌رسد بازنده این بازی از کورس قهرمانی خارج خواهد شد و نتیجه تساوی بیش از هر چیز به سود گیتی پسند اصفهان است.

چنانچه مس سونگون برنده این بازی باشد با ۱۸ امتیاز به صدر جدول صعود کرده و با توجه به دو بازی نسبتا آسان و بازی دشوار سن ایچ با گیتی پسند مسیرش برای قهرمانی هموار خواهد بود. پیروزی سن ایچ در این بازی کار مس را بسیار سخت خواهد کرد و در صورت پیروزی گیتی پسند در بازی این هفته خود، نارنجی‌پوشان تبریزی به رده سوم جدول سقوط کرده و از کورس قهرمانی عقب می‌افتند.

نتیجه تساوی در این بازی هم به سود گیتی‌پسند خواهد بود و این تیم را امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر نگه می‌دارد. شاگردان شمسایی میزبان فرش آرایی هستند که در بازی رفت به دلیل کرونایی بودن چند عضو خود نمایش چندان خوبی در مشهد نداشته و به تساوی رضایت دادند. در آخرین بازی این هفته هم دو تیم بی انگیزه کراپ الوند و مقاومت البرز در شرایطی با هم روبه‌رو می‌شوند که پس از استعفای رضا لک از هدایت کراپ، دستیار او یعنی منصور مولایی هدایت الوندی‌ها را بر عهده گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.