کد خبر : 196724
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 13:01
-

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان

شریف: سایپا پرمهره ترین تیم لیگ است / برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم

شریف: سایپا پرمهره ترین تیم لیگ است / برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به حرفه‌ای بودن لیگ برتر فوتسال بانوان و قهرمانی ایران در آسیا، لغو بازی‌ها و بی‌نظمی به دلایل مختلف زیبنده لیگ نیست.   فاطمه شریف در خصوص نخستین بازی تیمش مقابل سایپای تهران در دور نهایی لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به حرفه‌ای بودن لیگ برتر فوتسال بانوان و قهرمانی ایران در آسیا، لغو بازی‌ها و بی‌نظمی به دلایل مختلف زیبنده لیگ نیست.

 

فاطمه شریف در خصوص نخستین بازی تیمش مقابل سایپای تهران در دور نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: برای دیدار با سایپا مصدوم و محرومی نداریم. هر ۶ بازی دور نهایی حکم فینال دارند. مقابل سایپا میزبان هستیم و باید از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کنیم. امیدوارم یک نمایش خوب و کم اشتباه داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

 

وی افزود: حریف بازیکنان و کادرفنی خوب و باتجربه‌ای دارد. در دور مقدماتی فقط یک باخت داشته و به لحاظ گل زده و خورده آمار خوبی داشته است. سایپا یکی از مدعیان قهرمانی است و نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته‌اند و با اضافه شدن فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و فرشته کریمی تقویت شده‌اند و پرمهره‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر محسوب می‌شود.

 

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص شرایط تیمش پس از پایان دور مقدماتی گفت: به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری بازی دوستانه فراهم نبود. یکی از بزرگترین مشکلات ما نبود بازی دوستانه و لغو سه بازی خانگی در دور برگشت لیگ برتر بود. تیم‌های اصفهان، رهیاب و پالایش نفت آبادان، هریک به دلایلی در مشهد حاضر نشدند. این معضل را سایپا هم البته داشته‌است.

 

شریف ادامه داد: معمولا تمامی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان صبح برگزار می‌شد، اما در ماه رمضان، مسابقات پس از افطار و در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود. حدود دو هفته است که تمرینات خود را در ساعات مسابقات برگزار می‌کنیم تا بازیکنان به لحاظ بدنی به ساعت برگزاری مسابقه عادت کنند. در دیدار با پارس‌آرا برای نخستین بار بازی‌های لیگ برتر بانوان در ساعت ۲۲ برگزار شد و اذیت شدیم. با توجه به ممنوعیت تردد نمی‌توانیم تمرینات خود را دیروقت برگزار کنیم، اما در هفته جاری این مشکل را برطرف کردیم و امیدوارم دیگر مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

 

وی با انتقاد از لغو آخرین دیدار تیمش در دور مقدماتی مقابل پالایش نفت آبادان عنوان کرد: در دور نخست لیگ برتر، از بین ۱۴ تیم حاضر در مسابقات، همه به غیر از هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا در یکی از دیدارهای خود حاضر نشدند. ایران قهرمان آسیا و لیگ برتر فوتسال بانوان حرفه‌ای است. این که به بهانه‌های مختلف بازی‌های لیگ برتر فوتسال لغو شود جالب نیست. مسابقات باید برگزار شود و نظم رعایت شود.

 

  • سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی اضافه کرد: لغو مداوم بازی‌ها باعث می‌شود از فرم مسابقه دور شویم. در لیگ برتر باید شرایط برای همه یکسان باشد و تیم‌ها مدام در کوران مسابقات باقی بمانند، اما این مسئله امسال برای ما رعایت نشد و بارها از شرایط مس ابقاه خارج شدیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.