کد خبر : 200198
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1400 - 11:00
-

مظفر: از پیشنهاد فدراسیون ایران سوپرایز شدم

مظفر: از پیشنهاد فدراسیون ایران سوپرایز شدم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران بازگشت خود در شرایط فعلی را به ایران غیرممکن دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان ایران، نام‌های مختلفی در رسانه‌ها مطرح شدند که نخستین گزینه، شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان بود که با این تیم توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و خاطرات خوشی از او در اذهان اهالی فوتسال باقیمانده است؛ مظفر که پس از قهرمانی در آسیا، تصمیم به خروج از ایران گرفت و در کسوت سرمربی لژیونر هدایت تیم ملی کویت را پذیرفت، در هفته‌های گذشته سوژه رسانه‌ها شد.

چرا که سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در گفتگویی رادیویی صحبت از برقراری تماس و ارتباط با شهرزاد مظفر کرد و این مسئله باعث شد تا ذهنیت احتمال بازگشت شهرزاد مظفر به تیم ملی فوتسال زنان ایران مطرح شود.

حالا شهرزاد مظفر در گفتگو با خبرنگار ما با قدردانی از اقدام فدراسیون فوتبال، درباره بازگشت احتمالی خود به ایران صحبت کرده است؛ او درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال گفت: من به دلیل فوت مادرم در حال حاضر در آمریکا هستم، واقعیت این‌که از تماس خانم موسوی از فدراسیون فوتبال ایران سوپرایز شدم و واقعا اقدام ایشان ستودنی بود که در ذهن‌شان من را در اولویت قرار دادند و از این بابت از خانم موسوی باید قدردانی کنم.

وی افزود: واقعیت جنبه مذاکره تماس ایشان با من نداشت، چرا که من یکسال دیگر با تیم ملی کویت قرارداد دارم، هر چند شرایط کرونایی همه چیز را بهم ریخته اما با این‌حال کویتی‌ها منظم پشتیبان و حامی من بوده‌اند و رفتار حرفه‌ای نیست که بخواهم رفیق نیمه‌راه شوم و قراردادم را در میانه راه به پایان برسانم؛ من این نکات را خدمت خانم موسوی عرض کردم البته که واقعا مایه خوشحالی‌ام بود که ایشان جویای احوال من در خارج از ایران شدند.

شهرزاد مظفر در پاسخ به سوالی که آیا او گزینه‌ای را به فدراسیون معرفی کرده، ضمن رد این مطلب گفت: دیالوگی میان من و خانم موسوی برای این‌که من بخواهم کسی را معرفی کنم، صورت نگرفت.

او درباره این‌که چه کسی در میان گزینه‌های مطرح شده اصلح‌تر است، این‌طور پاسخ داد: من واقعا دو سال است از شرایط فوتسال ایران دور هستم و قطعا آن‌ها که نزدیک‌تر هستند، بهتر می‌توانند اظهارنظر کنند؛ اما این چهار گزینه‌ای که نامشان مطرح است، خانم اردلان، خانم یاری، خانم شریف و خانم علوانی همگی به نظر من می‌توانند موفق باشند و تیم ملی با آن‌ها به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند.

مظفر درباره شرایط فوتسال کویت و مسابقات پیش‌رو توضیح داد: مشکلات کرونایی همه چیز را در همه جای دنیا بر هم زده و کویت هم در این مسئله مستثنی نیست؛ به تازگی نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا آمد که مسابقات جام ملت‌های آسیا سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) برگزار نمی‌شود و فعلا برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. نزدیک‌ترین مسابقات، تورنمنت داخل سالن آسیاست که اسفند ۱۴۰۰ قرار است برگزار شود و هنوز برگزاری قطعی آن مشخص نیست. ضمن آن‌که تورنمنت خلیج فارس هم قرار است مهرماه برگزار شود که این تورنمنت هم هنوز برگزاری‌اش قطعی نیست.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران درباره شرایط لیگ کشور کویت ادامه داد: هنوز چیزی برای شروع فصل جدید مشخص نیست، سال گذشته در ماه نوامبر بود که رقابت‌ها پیگیری شد، البته که شرایط کرونایی هم بود اما تلاش شد تا با بدون تماشاگر شدن مسابقات و مسائلی این‌چنینی لیگ پیگیری شود؛ برای فصل جدید هم پاندمی کرونا همچنان ادامه دارد و واقعیت هنوز تصمیم‌گیری نهایی درباره لیگ فوتسال زنان کویت انجام شده است.

شهرزاد مظفر در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره موضوع واکسیناسیون در کشور کویت گفت: بیش از ۵۰ درصد از جمعیت کشور کویت واکسینه شدند اما متاسفانه نرخ ابتلا و فوتی‌ها نسبت به قبل از واکسیناسیون افزایش پیدا کرده که واقعا برای من جای سوال است و نمی‌دانم چطور چنین اتفاقی رخ داده است؛ اما با این‌حال امیدوارم شرایط به‌زودی پایدار شود و بتوانیم به مانند گذشته مسابقات ورزشی را از سر بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.