کد خبر : 206302
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 12:03
-

نمیدانم چرا از مدیرفنی وحشت دارند

صالح:سه سال قبل به ناظم الشریعه گفتم ساختار دفاعی تیم ما ایراد دارد/ از جام جهانی گذشته تا امروز پنج سال برای تمرین وقت داشتیم/ کرونا برای همه کشورها بود

صالح:سه سال قبل به ناظم الشریعه گفتم ساختار دفاعی تیم ما ایراد دارد/ از جام جهانی گذشته تا امروز پنج سال برای تمرین وقت داشتیم/ کرونا برای همه کشورها بود

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا از حذف تیم ملی در جام جهانی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ناصر صالح مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: موفقیت در فوتسال روز دنیا به پنج فاکتور بستگی دارد. اگر تیمی دنبال موفقیت است نباید گل بخورد و حمله فاکتور خود را دارد. ضعف در آمادگی جسمانی و ذهنی، روحی و روانی، ضعف در تکنیک مدافع اول، ضعف در پوشش مدافعان که پشت مدافع اول دفاع میکنند، ضعف در سیستمی که مربی در آن لحظه تصمیم میگیرد و ضعف در جایگیری مدافع اول پنج موردی است که باید رعایت شود.

وی ادامه داد: ما باید گلهای خورده را در مورد این پنج فاکتور تحلیل کنیم. آقای ناظم الشریعه با تمام وجودشان تلاش کردند. از جام جهانی گذشته تا امروز پنج سال برای تمرین وقت داشتیم. کرونا برای همه کشورها بود. ژاپن در کرونا برای آماده سازی تیمش با تیمهای باشگاهی خود بازی کرد. شک نکنید آقای ناظم الشریعه چنین دیدگاهی داشته است. در کشور ما با مشکلات مالی سخت بود بازی تدارکاتی در نظر بگیریم. به آقای سراجی پیشتهاد دادم که مینشینیم در کنار ایشان و برای برنامه ریزی تیم ملی قدم برمیداریم. موفقیت تیم ملی موفقیت همه ما است.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: آقای ناظم الشریعه در موضوع سنگ سفیدی به نظرم تصمیم خوبی به عنوان سرمربی گرفته چون بازیکن باید مطیع سرمربی باشد. در ۲۰۱۶ هم این اتفاق افتاد و سنگ سفیدی همین کار را کرد و باید این نقیصه را آقای ناظم الشریعه برطرف میکرد. ورزشکار داخل زمین باید مطیع سرمربی باشد.

صالح تصریح کرد: سه سال قبل به آقای ناظم الشریعه گفتم ساختار دفاعی تیم ما ایراد دارد. در بازی دوستانه ۹ گل از روسیه خوردیم. تیم ملی یک بزرگتر میخواهد که به شما کمک دهد. یک مدیرفنی که آرامش فکری دهد. ساختار دفاعی گفته بود ما بدون مدیرفنی به بازیهای آسیایی میرویم. کسانی را داریم که به فوتسال خدمت کردند. مربیان جوان ما نمیدانم چرا از مدیرفنی وحشت دارند. آن فرد با تجربه برای کمک به فرد آمده وگرنه همه ما سربلندی تیم ملی خود را میخواستیم. ۱۶ سال قبل سرمربی اندونری بودم. وقتی درباره افتخارات ایران حرف میزدم همه برای ما دست زدند. ناظم همکار و شاگرد من است و قلبا ناراحت میشوم که این اتفاقات افتاده است. طیبی قابل احترام است و یک جوان میتوانست کمک کند.

صالح بیان کرد: باید ببینیم فدراسیون فوتبال و تصمیم گیران چه میخواهند بکنند. یک جلسه ای باید باشد که تصمیم گیرنده فدراسیون باشد. مربی خوب و جوان زیاد داریم و در آسیا در تربیت مربی سرآمد هستیم. یک نشستی مسئول فدراسیون با پیشکسوتان باید داشته باشد. کمیته فنی در فوتسال فقط یک اسم بود. هیچ تصمیمی نمیتوانست بگیرد. آقای تاج تصمیم میگرفتند و آقای ترابیان یک اسم میدادند. ما مربیانی داریم که سالهای زیادی است خدمت میکنند. مربیان ما برای کار کردن به خارج میروند.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: اگر بخواهیم برای شکست ایران کالبد شکافی کنیم موارد فراوانی است که اینجا جایش نیست چون ما تصمیم گیرنده نیستیم. فوتسال بازی لحظه هاست. بازی آرژانتین با برزیل را دیدید که برزیل دوره پیش به ما باخت. مربی باید تصمیم‌ گیرنده لحظه ها باشد. آن پنج فاکتور و تیم ملی را در نظر بگیرید. همه اینها را باید کنار هم بگذارند قضاوت کار راحتی نیست. فوتسال روز دنیا میگوید از گلی که زدی مواظبت کن یا اگر گل خوردی فشار بیاور تا گل بزنی. آقای ناظم الشریعه برنامه دارد به عمان برود، اما اگر خواستند بمانتد تمام توصیه ها را در فدراسیون به ایشان میکنیم.

منبع:پایگاه جامع اطلاع‌رسانی رادیو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناصر صالح. شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

سلام خدمت برادر محترمی که این گزارش را آماده کرده اند.لطف کنید گزارش تهیه شده دقیقا درج شود.تا مخاطبین با خواندن آن به نتیجه برسند.نکته مهم.آمار و تحقیق در خصوص ۵ عامل در گلهای خورده شده(دریافتی) برای تمام تیم ها.برزیل،..اسپانیا..و….صدق میکند این آمار شاید صدها گل خورده بدست آمده ونیاز بود ۵ عامل وبقبه مطالب دقیقا درج م میشد. تشکر میکنم.ناصر صالح

ناصر صالح. شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

سلام خدمت خبر نگار محترم.عدم درج صحیح مطالب موجب سردرگمی علاقمندان به فوتسال ملی میشود.۵ عامل درگلهای خورده شده( دریافتی) آماری تحلیل شده از صد ها گل دریافتی در فوتسال مدرن میباشد و هیچ فرقی ندارد این گل ها را تیم .برزیل ..اسپانیا..و……دریافت کرده اند.منظور تعدادی از این ۵ عامل در هر گلی نقش دارند.مخصوص تیم ایران نمی باشد .و عدم درج صحیح مطلب ابهاماتی بوجود می آید.و بقیه مطالب.متاسفانه تهیه گزارش تلفنی این مشکلات را دارد.متشکرم..صالح