کد خبر : 206388
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 9:37
-

عذرخواهی مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی و حمله به خوراکچی!

عذرخواهی مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی و حمله به خوراکچی!

میشل پطروس ضمن عذرخواهی بابت نتایج جام جهانی به محمود خوراکچی حمله کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میشل پطروس در خصوص حضور تیم ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۱ فوتسال اظهار داشت: در این برهه زمانی تمایلی به انجام مصاحبه نداشتم. برای کار در تیم‌ملی هدف‌گذاری انجام دادیم که به قهرمانی جهان دست یابیم تا دل مردم عزیز کشورم و خانواده فوتسال را شاد کنیم، اگر چه هدفی سخت را انتخاب کردیم و به دلیل عدم دستیابی به آن از مردم عزیز و خانواده فوتسال پوزش می‌طلبم.

وی ادامه داد: اما برخی صحبت‌های غیرکارشناسانه، شایعاتی بی‌اساس و از سر بغض و کینه باعث شد یکی دو نکته را بسیار کوتاه به اطلاع عزیزان برسانم. هدف دفاع از عملکرد دروازه‌بانان تیم‌ملی فوتسال را ندارم چرا که آمار و ارقام خود گویای همه چیز است. با توجه به میانگین مهار توپ (بیش از ۱۳سِیو در هر مسابقه حتی با وجود مسابقه خاص ما با ازبکستان که در نهایت موجب صعود به دور بعد شد) میانگین گل‌های خورده تیم‌ملی در این دوره اختلافی فاحش دارد با زمانی که پیشکسوت محترم و مربی دروازه‌بانان تیم ملی در جام‌جهانی۲۰۰۴ حضور داشت و جای تعجب است علم و آگاهی ایشان به تاکتیک‌های دفاعی و فن دروازه‌بانی، نه آنجا و نه حتی در لیگ‌های داخلی یاری‌گرشان نبوده و به راحتی تیم‌های معتبری را به انتهای جدول و حتی لیگ‌های پایین‌تر سوق داده است.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال اضافه کرد: او مطمئن باشد هیچ فدراسیونی با مصاحبه مربی انتخاب نمی‌کند بلکه رزومه و عملکرد هر کسی می‌تواند مبنای انتخاب هر مربی باشد.

پطروس تصریح کرد: بحث دیگر این است که در این مدت و حتی قبل از جام جهانی، یک طیف هدایت شده به خصوص در صفحات مجازی طراحی شد تا با ایجاد اختلاف میان اینجانب و بزرگترها در تیم ملی اتحاد و انسجاممان را بر هم زند. در روزهای ماقبل جام بدلیل تدریس در کلاس‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و آشنایی با زبان انگلیسی، از طرف فدراسیون به عنوان رابط و مسئول هماهنگی با فیفا جهت دریافت اطلاعات و آمار فنی کلی مسابقات و ارائه آن به گروه آنالیز معرفی شدم که در همین راستا در جلساتی چه حضوری و چه وبیناری در فدراسیون شرکت کردم که دوستان ناآگاه و بی‌اطلاع با ایجاد شک و شبهه در میان خانواده فوتسال سعی بر سیاه‌نمایی داشتند و جالب اینجاست که همچنان بر این امر پایبندند.

وی بیان کرد: در نهایت تلاش اینجانب و همکاران عزیزم در جایجای کشور عزیزمان، ارتقاع سطح فنی و عملکرد دروازه‌بانان و مربیان دروازه‌بانی بوده است. بطور قطع این تلاش کامل و کافی نبوده اما در مورد زحماتی که کشیده شده قطعا مرور زمان بهترین قاضی خواهد بود که به عمل کار برآید به سخنرانی نیست.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.