کد خبر : 206594
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 10:08
-

بجای استفاده از جوانان در جام جهانی بازیکن مصدوم را اعزام می‌کنیم!

صانعی: علیرغم عدم بازی با تیم های بزرگ، مشکل جسمانی بازیکنان مشهود بود / مخالفت با تشکیل تیم ب باعث شد، پشتوانه‌ای نداشته باشیم

صانعی: علیرغم عدم بازی با تیم های بزرگ، مشکل جسمانی بازیکنان مشهود بود / مخالفت با تشکیل تیم ب باعث شد، پشتوانه‌ای نداشته باشیم

سرمربی اسبق تیم ملی، عدم جوانگرایی را عامل اصلی ناکامی تیم ملی در جام جهانی می داند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی گفت: چند سال است که اکثر کارشناسان معتقدند؛ میانگین سنی تیم ملی بالا است و، چون تیم جوانان پاسخگوی تیم بزرگسالان نیست، این فاصله با تشکیل تیم امید و زیر ۲۳ سال باید از بین برود.
وی افزود: پیش از این تیم فوتسال امید داشتیم که در رقابت‌های بین المللی شرکت می‌کرد. در بازی‌های داخل سالن آسیایی ۲۰۰۷ ماکائو و ۲۰۰۹ ویتنام تیم فوتسال امید با همراهی چند بازیکن بزرگسال شرکت کرد و نتایج خوبی هم گرفت.
این کارشناس فوتسال گفت: زمانی که تیم امید داشتیم، آن را در مسابقات بین المللی درجه دو آسیا اعزام می‌کردیم، چون تیم ملی در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کرد. آخرین بار هم تیم ملی در سال ۹۸ در مسابقات بین المللی تایلند شرکت کرد، اما حالا این شرایط را از دست داده ایم.

مخالفت با تشکیل تیم “ب”

وی با اشاره به تصمیم دو سال قبل کمیته فنی فوتسال گفت: آن زمان تصمیم بر این شد تا تیم “ب” فوتسال تشکیل شود که با مخالفت شدید ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی همراه شد. او معتقد بود که تشکیل تیم “ب” به تیم ملی اصلی ضربه می‌زند، در حالیکه این دو تیم ارتباطی به هم نداشتند.
صانعی افزود: مخالفت با تشکیل تیم ب باعث شد، امروز پشتوانه‌ای برای تیم ملی نداشته باشیم و بجای استفاده از جوانان در مسابقات جام جهانی بازیکن مصدوم را اعزام می‌کنیم که فرصت بازی را هم پیدا نکرد.

مشکلات بدنی تیم ملی

وی به مشکلات جسمانی تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی اشاره کرد و گفت: تیم ملی در این مسابقات با تیم‌های درجه یک فوتسال دنیا روبرو نشد، اما مشکل جسمانی بازیکنان در مسابقات مشهود بود.
مربی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی فوتسال مسیر خوبی برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی پیش رو داشت تا تاریخ سازی کند، اما این فرصت را از دست دادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

ناظم الشریعه فقط دنبال باند خودش بود و به آینده و فوتسال و جوان هاى این مملکت خیانت کرد خدا ازش نگذره ٢٠ سال فوتسال ایران رو به عقب برد

محمد سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

کجاى کارى داش على ؟!! این ناظم الشریعه دنبال پشتوانه سازى نبود که میدونى چرا؟!! میخواست بعد از خودش فوتسال ایران نابود بشه که همش بگه فقط من تونستم نتیجه بگیرم در حالى که همه میدونند ناظم الشریعه هم فنى و هم مدیریتى خیلى ضعیف هست این رو مردم هم از حرف هاى سنگ سفیدى فهمیدن که ناظم چقدر مربى کوچیکى بوده که اصلا تیم در اختیارش نبوده!!