کد خبر : 206657
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 13:11
-

سه ستاره فوتسال بانوان در کویت

سه ستاره فوتسال بانوان در کویت

ستارگان تیم ملی فوتسال زنان ایران برای فصل جدید تصمیم گرفته‌اند تا در لیگ کویت به میدان بروند و در آن‌جا توپ بزنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ستارگان تیم ملی فوتسال زنان ایران برای فصل جدید تصمیم گرفته‌اند تا در لیگ کویت به میدان بروند و در آن‌جا توپ بزنند.

 

 پس از حضور شهرزاد مظفر در رأس کادرفنی تیم ملی فوتسال زنان کویت، فوتسال زنان این کشور دچار تحولات گسترده‌ای شد و یکی از مهم‌ترین تحولات انجام شده، برپایی مسابقات لیگ برتر بود، تورنمنتی که سه سال از عمر آن می‌گذرد و لیگ نوپایی در میان کشورهایی که در حوزه فوتسال زنان مسابقات باشگاهی برگزار می‌کنند، به شمار می‌آید.

 

فصل نخست ۱۱ تیم، سپس در فصل دوم ۷ تیم و فصل گذشته نیز با حضور ۵ تیم مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان کویت پیگیری شد؛ البته که هدف از کاهش تعداد تیم‌ها، افزایش کیفیت مسابقات بوده و در فصل گذشته نیز مسابقات نزدیک و جذابی انجام شد، هر چند که اختلاف سطح چشمگیری میان لیگ فوتسال زنان کویت و لیگ فوتسال زنان ایران وجود دارد و این مسئله به وضوح نمایان است که با توجه به سبقه دو لیگ، اتفاق کاملاً طبیعی نیز است.

 

در نیم‌فصل دوم لیگ گذشته فوتسال زنان کویت، فرشته کریمی و نسیمه غلامی دو ستاره فوتسال زنان ایران تصمیم به حضور در این لیگ گرفتند، کریمی به القادسیه پیوست و غلامی هم با تیم الفتات قراردادش را امضا کرد تا در قامت دو رقیب در لیگ فوتسال زنان به رقابت بپردازند؛ تیم القادسیه علی‌رغم درخشش فوق‌العاده فرشته کریمی، به دلیل مصدومیت ستاره ایرانی در بازی حساس نیمه‌نهایی، به مقام چهارم رسید و الفتات هم به لطف نمایش درخشان نسیمه غلامی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

 

اما حالا برای چهارمین فصل لیگ فوتسال زنان کویت، اخبار نقل و انتقالات جالبی به گوش می‌رسد؛ این‌که سه ستاره ایرانی تصمیم خود برای حضور در این لیگ را نهایی کرده‌اند و به‌زودی خبر انعقاد قرارداد آن‌ها با دو باشگاه کویتی منتشر خواهد شد. در حالی‌که تیم‌های فوتسال زنان کویت در حال آماده‌سازی برای حضور در فصل جدید هستند، فرشته کریمی، نسیمه غلامی و سارا شیربیگی لژیونرهای فوتسال زنان ایران در این لیگ برای فصل جدید خواهند بود.

 

براساس اخبار واصله، فرشته کریمی که عنوان بهترین فوتسالیست زن سال آسیا را در اختیار دارد در کنار سارا شیربیگی که برترین گلزن فوتسال آسیاست و در لیگ فوتسال زنان ایران هم شش دوره خانم گلی را تجربه کرده، قرار است در فصل جدید لیگ کویت در یک تیم در کنار هم به میدان بروند تا این‌چنین بمب نقل و انتقالاتی فوتسال زنان ایران در کویت منفجر شود.

 

هنوز جزئیات بیشتری درباره هم‌تیمی شدن کریمی و شیربیگی، دو لژیونر فوتسال زنان ایران در دسترس نیست اما بدون‌شک قرار گرفتن این دو ستاره ایرانی در کنار هم در یک تیم باشگاهی، می‌تواند اتفاق ویژه‌ای را رقم بزند و به نظر می‌رسد روزهای جذابی در انتظار لیگ فوتسال زنان کویت است.

 

هم‌چنین نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان هم تصمیم به ادامه حضورش در لیگ فوتسال زنان کویت گرفته و احتمالا بار دیگر با باشگاه الفتات همکاری خواهد داشت تا این‌چنین سه ستاره فوتسال زنان ایران برای فصل جدید در لیگ ایران حضور نداشته باشند و کار خود را فرسنگ‌ها دورتر از ایران، در کشور کویت به عنوان لژیونر دنبال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.