کد خبر : 206680
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 11:48
-

مصطفی طیبی: برای هدفی بزرگ یکدل شدیم/ تعطیلی فرصت خوبی برای فرش‌آرا بود

مصطفی طیبی: برای هدفی بزرگ یکدل شدیم/ تعطیلی فرصت خوبی برای فرش‌آرا بود

بازیکن اسم و رسم‌دار فوتسال خراسان در گفتگویی از هدف فرش‌آرا در ادامه لیگ‌برتر گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی طیبی بازیکن باسابقه فوتسال ایران در آغاز مجدد لیگ‌برتر گفت: از نظر فنی و بدنی هر روز در حال پیشرفت هستیم. در کارهای تاکتیکی  تمرکز می‌کنیم تا اهدافی که کادر از ما می‌خواهد را در بازی‌ها انجام دهیم.

وی اشاره کرد: برای یک هدف بزرگ یکدل شده‌ایم. جوان‌ها و باتجربه‌های خوبی داریم که باعث شده تیم یک دستی داشته باشیم که با میکس جوان و با تجربه خیلی بهتر به اهدافمان می‌رسیم.

طیبی درباره تعطیلات لیگ گفت: تعطیلی لیگ برای تیم‌هایی که تاکتیکی هستند یا از نظر بدنی عقب بودند فرصت خیلی خوبی بود. فرش‌آرا با برنامه‌ریزی خوب از این تعطیلی‌ها استفاده کرد و ار نظر تاکتیکی و  بدنی زیر نظر دکتر سالاری عزیز هر روز به شرایط آرمانی نزدیکتر شدیم.

بازیکن فرش‌آرا درباره دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر گفت: آماده بازی با تیم راگا هستیم و البته که در لیگ‌برتر بازی ساده نداریم و هر بازی حساسیت و سختی خودش را دارد و تیمی که با هدف پیروزی تمرین کند و با همان هدف و هوشمندانه به بازی بیاید و بتواند از لحضات حساس بازی به خوبی استفاده کند نتیجه خواهد گرفت.

طیبی در پایان گفت: انشاالله بازی اول را خیلی پرقدرت و قوی شروع می‌کنیم تا بتوانیم امتیازهایی که حق فرش‌آرا بوده، در سه بازی اول از دست رفته را همه با هم جبران کنیم و رفته رفته درجدول به جایگاه خیلی خوبی رسیده، این جایگاه را حفظ کنیم و تا پایان لیگ شرایط خود خود را تثبیت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.