کد خبر : 206724
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 11:55
-

ابهامات نامه ایران به فیفا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال

ابهامات نامه ایران به فیفا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال

با وجود اینکه اعلام شده بود فدراسیون فوتبال ایران برای گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال برای فیفا نامه می‌فرستد، ابهاماتی در این خصوص وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز دهم مهرماه بود که حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد ایران اقداماتش را برای گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال آغاز کرده است.

شمس در این برنامه گفت: «فدراسیون امروز نامه‌اش را به اینفانتینو (رئیس فیفا) می‌دهد. مراکش و آمریکا هم درخواست میزبانی داده‌اند.»

این خبر که همزمان با برگزاری مراحل پایانی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی منتشر شد، نه تنها در ایران بلکه در بعضی از کشورهای دیگر جهان هم بازتاب داشت و از ایران به عنوان یکی از گزینه‌های میزبانی نام برده شد.

فیفا طبق روال معمول، برای اعطای میزبانی جام جهانی ابتدا نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو ارسال می‌کند تا آمادگی آنها را به صورت رسمی و کتبی دریافت کند.

این در حالی است که این نامه هنوز از فیفا به ایران ارسال نشده است.

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال ضمن تایید این خبر، تاکید کرد که ابتدا فیفا باید این نامه را به فدراسیون ارسال کند و سپس درخواست میزبانی به صورت رسمی مطرح شود که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

فدراسیون فوتبال ایران بعد از جام جهانی ۲۱۶ کلمبیا قصد داشت میزبانی مسابقات سال ۲۰۲۰ را بگیرد اما فیفا در نهایت در سال ۲۰۱۸ میزبانی این رقابت‌ها را به کشور لیتوانی داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.