کد خبر : 206794
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 8:50
-

صادقی:جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان راگای تهران عامل شکست مقابل فرش‌آرا بود

صادقی:جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان راگای تهران عامل شکست مقابل فرش‌آرا بود

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران گفت: با وجود موقعیت‌های خوبی که روی دروازه فرش‌آرا خلق کردیم اما به خاطر جوانی و کم‌تجربگی بازیکنانم نتوانستیم برنده باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم صادقی در خصوص شکست تیمش در برابر فرش‌آرای مشهد اظهار کرد: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما در نیمه دوم رفته رفته بر بازی مسلط شدیم و توانستیم به گل برسیم. می‌توانستیم پس از تساوی ۲ بر ۲ گل‌های بیشتری هم بزنیم اما بازیکنان جوانی داریم که تجربه کافی ندارند.

وی افزود: می‌توانستیم پیروز بازی باشیم اما نتیجه را روی بازی شجاعانه فرش‌آرا واگذار کردیم. فرش‌آرا تیمی تاکتیکی است و آنالیز خوبی روی این تیم داشتیم. با وجود اینکه می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم، متاسفانه موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد. امیدوارم در ادامه فصل روند رو به رشدی داشته باشیم.

سرمربی تیم راگای تهران با تمجید از عملکرد داوری یادآور شد: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت. همیشه به داوران احترام گذاشته‌ام و معتقدم باید به داوری فوتسال ایران احترام بگذاریم تا شاهد پیشرفت باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.