کد خبر : 206792
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 8:48
-

مرتضایی: داوری فوتسال ایران نیاز به بازنگری دارد/یکی از تاکتیکی ترین بازی های فرش آرا همین بازی بود

مرتضایی: داوری فوتسال ایران نیاز به بازنگری دارد/یکی از تاکتیکی ترین بازی های فرش آرا همین بازی بود

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد با تاکید بر اینکه داوری فوتسال در ایران نیازمند بازنگری است، گفت: داوری دیدار فرش‌آرا و راگا ضعیف بود. داوری فوتسال در ایران با سطح جهانی اختلاف بسیار زیادی دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی پس از برد تیمش مقابل راگا در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور با انتقاد از عملکرد برخی داوران در لیگ فوتسال ایران خاطرنشان کرد: در بازی گلر راگا بیرون از محوطه توپ را با دست زد اما داور فقط یک کارت زرد به او داد. در صحنه‌ای مشابه در جام جهانی، گلر ایران در دقیقه دوم بازی با آمریکا مستقیما اخراج شد. فکر می‌کنم داوران ایرانی باید قاطع‌تر سوت بزنند. 

وی اضافه کرد: از تیم راگا بابت بازی جوانمردانه تشکر می‌کنم. آن‌ها در بخش‌هایی از بازی که موقعیت حمله داشتند، توپ را بیرون زدند که خیلی ارزشمند بود. در مجموع تصور می‌کنم که مستحق پیروزی بودیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی افزود: هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم، شرایط برای ما دشوارتر می‌شد. از لحاظ بدنی حریف را خسته و انواع روش‌های حمله را روی دروازه راگا امتحان کردیم تا توانستیم در ثانیه‌های پایانی به پیروزی برسیم.

سرمربی فرش‌آرا مشهد بیان کرد: یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های فرش‌آرا همین بازی بود. موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم و مرتب جابجا می‌شدیم. دوری طولانی مدت از فضای مسابقات رسمی باعث شد استرس زیادی به بازیکنان وارد شود اما خوشبختانه توانستیم نتیجه را تغییر دهیم. همه این‌ها در حالی است که می‌توانستیم در نیمه اول کار حریف را تمام کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.