مقاومت البرز فصل جدید لیگ برتر فوتسال را با کسب نتایج فوق العاده و حضور در جمع بالانشینان آغاز کرده و به نظر می رسد پس از چند سال حضور در جمع تیم های متوسط لیگ این بار نیم نگاهی به قهرمانی دارد.

عمر حضور مقاومت در بالاترین سطح لیگ فوتسال کشور هنوز به یک دهه نرسیده اما روند حرکتی این تیم در سال های حضور در لیگ برتر گواه روند روبه رشد آن است.

چه بسا در سال های اول حضور این تیم در لیگ برتر تمرکز وتلاش ها برای بقا تیم در این سطح بود و هرچه به جلوتر آمدیم این حضور شکل باثبات تر و بهتری به خود گرفت.

با نگاهی به روند حرکتی مقاومتی ها در ادوار مختلف لیگ برتر به خوبی سیر صعودی این تیم قابل مشاهده است و آنها پس از صعود به مرحله پلی اف در دو فصل پیش و کسب عنوان ششمی فصل قبل این بار حضور در جمع مدعیان و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی را نشانه رفته اند.

 

آنها به نسبت فصول گذشته با وسواس ودقت بیشتری از ظرفیت بازیکن سرباز استفاده کرده اند،در جذب نفرات آزاد با کیفیت لیگ نیز تحرک بیشتری داشته اند و از همه مهمتر کادر فنی و مدیریتی باشگاه با تجربه چند سال کار مشترک به یک هماهنگی و درک متقابل خوب از هم رسیده اند.

در بخش لجستیکی نیز تیم به واسطه حمایت های سپاه استان و حضور یک چهره علاقمند به ورزش در راس فرماندهی استان به خوبی حمایت می شود و همه این عوامل دست به دست هم داده تا مقاومت با کمترین دغدغه و در یک فضای آرام تر به نسبت فصول قبل پای به رقابت های لیگ برتر بگذارد.

مقاومتی ها لیگ امسال را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده اند و کیفیت بازی ای که ارائه می دهند گواه روزهای خوبی را برای این تیم می دهد.

قطع به یقین فضای مساعد ایجاد شده اگر با حمایت مسئولان شهری واستانی همراه شود میتوان امید به روزهای خوبی در آینده داشت وبرای نخستین بار در تاریخ حضور نماینده ای از البرز شاهد به روی سکو رفتن و حتی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات باشیم.

مقاومتی های البرز در بهترین فرم سالهای اخیر خود قرار دارند و باید دید آیا می توانند سنت شکنی کنند و آرزوی تاریخی البرزی ها را پس از سالها برآورده نمایند.