کد خبر : 207031
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 14:19
-

کشاورز: به معنای واقعی یک تیم هستیم/بین بازیکنانمان خیلی فرقی نیست

کشاورز: به معنای واقعی یک تیم هستیم/بین بازیکنانمان خیلی فرقی نیست

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تیم یکپارچه‌ای داریم و بین بازیکنانمان تفاوت زیادی نیست. ما به معنای واقعی تیم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «محمد کشاورز» در خصوص پیروزی تیمش در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در ابتدا باید از مهمان‌نوازی و تجلیل باشگاه فولاد زرند ایرانیان از بنده و «علی‌اصغر حسن‌زاده» کاپیتان تیم ملی فوتسال تشکر کنم. 

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی بود. ما خوب شروع کردیم و تسلط خوبی بر بازی داشتیم و توانستیم با دو گل در نیمه اول پیش بیفتیم. در نیمه دوم هم شرایط خوب بود. در دقایقی بازی نزدیک شد. به طور کلی بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردیم. با همه احترامی که برای فولاد زرند قائل هستم، مستحق سه امتیاز بودیم.

کشاورز اضافه کرد: از عملکرد تیم بسیار رضایت دارم. بازیکنانم تمرکز بسیار خوبی داشتند و از تک‌ تک آن‌ها تشکر می‌کنم.  

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد بازیکنان ملی‌پوش تیمش و عملکرد آن‌ها در لیگ بیان داشت: سعی کردیم بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند، به سرعت ریکاوری شوند. هم از نظر بدنی و هم روحی و روانی با آن‌ها کار کردیم و با صحبت با آن‌ها و تمرینات مخصوص توانستیم شرایط خوبی برای این بازیکنان به وجود بیاوریم. خدا را شکر برنامه‌ریزی‌ها جواب داد و از همه آن‌ها و دیگر بازیکنان نیز رضایت کامل داریم.

وی در خصوص شرایط تیم گیتی‌پسند در جدول لیگ برتر گفت: خیلی کاری به تیم‌های دیگر نداریم اما شرایطمان خوب است و روند رو به رشدی داریم. الان خیلی زود است درباره صدرنشینی صحبت کنیم. کم کم تیم‌های مدعی خودشان را از جدول جدا می‌کنند و کورس قهرمانی شکل می‌گیرد. البته ما نباید عملکرد خوب تیم‌های سن‌ایچ ساوه و مقاومت البرز را نادیده بگیریم. 

کشاورز درباره جوانگرایی تیم گیتی‌پسند نیز بیان کرد: ما در تیم به جوان‌ها خیلی بها می‌دهیم و اصلا هم پشیمان نیستیم. بازیکنان جوان ما در لیگ هم به خوبی جواب اعتماد ما را دادند و در هر بازی عملکرد خوبی داشتند. تیم یکپارچه‌ای داریم و بین بازیکنانمان خیلی فرقی نیست. ما به معنای واقعی تیم هستیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

برو بابا تو هم مثل شمسایى باند خودتو أوردی یه پول به جیب بزنین و برین پری آذر کجا مربی بوده سر از گیتی در أورده اصفهان قحطی مربیه اخه این تیم اخر فصل سوم میشه