کد خبر : 207062
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 10:57
-

سروری:می‌توانستیم در نیمه اول ۳ یا ۴ گل به راگا بزنیم / بازیکنان راگا خوشان را روی زمین می‌انداختند که سرعت بازی گرفته شود

سروری:می‌توانستیم در نیمه اول ۳ یا ۴ گل به راگا بزنیم / بازیکنان راگا خوشان را روی زمین می‌انداختند که سرعت بازی گرفته شود

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: مقابل تیم راگا اذیت شدیم، اما به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و توانستیم در ثانیه‌های پایانی، بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: مقابل تیم راگا اذیت شدیم، اما به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و توانستیم در ثانیه‌های پایانی، بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

سعید سروری در خصوص برد تیمش مقابل راگای تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم که قدر آن‌ها را ندانستیم، حتی می‌توانستیم در نیمه اول ۳ یا ۴ گل به حریف بزنیم، اما متاسفانه نشد. دوری یک ماهه از جریان مسابقات تاثیر منفی روی بازیکنان هر دو تیم گذاشته بود، اما کسب پیروزی برای ما مهم بود که توانستیم در ثانیه‌های پایانی به آن برسیم.

وی افزود: تیم راگا خیلی خوب بازی کرد و مقابل این تیم اذیت شدیم، اما ما هم فرش‌آرا هستیم و مقابل همه تیم‌ها حرف برای گفتن داریم. امیدوارم در بازی هفته بعد مقابل حفاری اهواز هم بتوانیم دست پر به مشهد برگردیم.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص درگیری‌اش با نیمکت حریف در جریان بازی توضیح داد: این تنش‌ها در فوتسال طبیعی است. بازیکنان راگا خوشان را روی زمین می‌انداختند که سرعت بازی گرفته شود. پس از درگیری لفظی کوتاهی که پیش آمد، از نیمکت حریف عذرخواهی کردم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.