کد خبر : 207042
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 8:45
-

ناظمی: جرات نمی‌کردم از «کولینا» سوال بپرسم/ داور بازی ایران دلخور بود!

ناظمی: جرات نمی‌کردم از «کولینا» سوال بپرسم/ داور بازی ایران دلخور بود!

داور بین المللی فوتسال ایران گفت: داور بازی ایران و قزاقستان در جام جهانی فوتسال از هجومی که به او در فضای مجازی شد دلخور بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گلاره ناظمی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال حضور داشت، در خصوص احساسش از انتخاب به عنوان یکی از داوران فینال این رقابت‌ها گفت: دو روز قبل از فینال آقای «کولینا» اعلام کرد که من هم در فینال حضور دارم. کولینا داوری‌ها را ابلاغ می‌کرد. دوست نداشتم اسمم در میان داوران رده بندی باشد. وقتی نامم را در فینال دیدم، صدای قلب خودم را می‌شنیدم. همیشه آرزویم بود که در جام جهانی قضاوت کنم. بودن در فینال جام جهانی، غایت آرزوهایم بود که بعد از ۲۰ سال به آن رسیدم و از این بابت به خودم بدهکار نیستم.

وی با بیان اینکه در فینال داور «وقت نگه دار» بوده است، یادآور شد: در فوتسال ثانیه‌ها عوض می‌شود. خیلی موارد بوده که نتایج در ۴-۵ ثانیه پایانی تغییر کرده است. همین که جزو داوران فینال بودم برایم ارزشمند است.

داور بین‌المللی فوتسال ایران در خصوص تصمیم جنجالی داور بازی ایران و قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی که منجر به اعلام یک ضربه کاشته به سود قزاق‌ها و به ثمر رسیدن گل دوم این تیم شد، تاکید کرد: داور استرالیایی در آن صحنه خطا نگرفت و علت سوت زدن او، شبیه سازی بود چون برخوردی صورت نگرفت. حتی در جلسه فردای آن بازی، این صحنه آنالیز شد که مشخص بود خطا نیست اما اعلام رای شبیه سازی و فریب داور هم کمی سخت گیرانه بود. متاسفانه امکان بازبینی آن صحنه وجود نداشت.

ناظمی درباره واکنش‌ها به این تصمیم داور و باخت ایران گفت: بعد از بازی ایران، داوران آن مسابقه دلخور بودند از اینکه در فضای مجازی مورد هجوم قرار گرفته بودند. این خوشایند نبود. همه داوران تلاش می‌کنند بهترین قضاوت خود را انجام بدهند. یکسری مسائل می‌تواند نگرش بدی از مردم ما در کشورهای دیگر بر جای بگذارد.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر دریافت دو کارت قرمز و چند کارت زرد تیم ملی ایران در جام جهانی تصریح کرد: این مسئله به تیم ملی مربوط نمی‌شود. باید بپذیریم شرایط مسابقات جهانی فرق دارد و در این رقابت‌ها گذشت وجود ندارد. در نهایت تاوان این اتفاقات را تیم ملی می‌دهد.

داور فوتسال ایران با اشاره به برخوردهایش با کولینا مسئول داوری فیفا اظهار کرد: فکر می‌کردم کولینا بداخلاق باشد. او کاریزمای خاصی دارد. جرات نمی‌کردم از او سئوال کنم ولی وقتی با کولینا ارتباط می‌گیرید متوجه می‌شوید که شخصیت مهربانی دارد. شاید همین باعث شده که کولینا متفاوت باشد و همیشه در ذهن‌ها باقی بماند.

ناظمی با بیان اینکه ابتدا داور فوتبال بوده اما از سال ۲۰۱۴ داور بین‌المللی فوتسال شده است، گفت: به تمام آرزوهایم رسیده‌ام. دوست دارم در جام جهانی بعدی هم حضور داشته باشم. تا همین‌جا هم با توجه به مسیر ۲۰ سال گذشته‌ام توانستم به چیزی که می‌خواستم برسم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین پنجشنبه , ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

داوران استرالیایی ناخوداگاه با ایران ضدیت دارند