کد خبر : 207115
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 8:49
-

آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با ۳ بازی

آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با ۳ بازی

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال شنبه با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال امروز (شنبه) با انجام سه بازی آغاز می شود. در مهمترین بازی مس سونگون ورزقان میزبان مقاومت البرز است. مقاومتی ها که تا اینجای فصل نتایج خوبی گرفتند مصمم هستند تا مقابل مس سونگون در تبریز با دست پر از میدان خارج شوند در حالی که مسی ها در غیاب فرهاد فخیم انگیزه زیادی برای کسب پیروزی و تکرار برد درخشان فصل قبل خود مقابل این تیم در تبریز دارند. 

در دیگر بازی‌های امروز از هفته پنجم زندی بتن کلاردشت میزبان چیپس کامل مشهد است. زندی بتن که عملکرد پر فراز و نشیبی داشته مصمم است تا با پیروزی مقابل چیپس کامل شرایط خوبی در جدول پیدا کند این در حالی است که تیم مشهدی نیز برای فرار از منطقه خطر محکوم به پیروزی در این بازی است. 

در آخرین بازی امروز تیم های حفاری خوزستان و فرش آرای مشهد با هم روبه‌رو می‌شوند.فرش آرا هفته گذشته اولین پیروزی خود در این فصل را دشت کرد و حالا در خانه حفاری انگیزه زیادی برای برتر مقابل شاگردان داودی‌نژاد دارد این در حالی است که اهوازی ها در خانه حریف سرسختی هستند و پیش از این نیز سپاهان را با شکست بدرقه کرده بودند. سایر بازی های این هفته فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.