کد خبر : 207126
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 11:24
-

سنگ سفیدی: بازی با کراپ از لحاظ فنی جذاب خواهد بود/ هیجان و لذت بازی فوتسال به حضور تماشاگران است

سنگ سفیدی: بازی با کراپ از لحاظ فنی جذاب خواهد بود/ هیجان و لذت بازی فوتسال به حضور تماشاگران است

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از دیدار با کراپ الوند در هفته پنجم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ سفیدی، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه گیتی پسند اصفهان درباره بازی روز یکشنبه این تیم برابر کراپ الوند قزوین در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی با کراپ یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در رقابت‌های این فصل لیگ برتر است. هر ۲ تیم برای قهرمانی بسته شده اند و جزء مدعیان اصلی این فصل به حساب می‌آیند. کراپ از بازیکنان ملی پوش و با تجربه زیادی برخوردار است و فکر می‌کنم بازی از لحاظ فنی یکی از دیدار‌های خوب این هفته باشد و تماشاگران قطعا از دیدن این مسابقه لذت خواهند برد.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره عملکرد این تیم تا قبل از شروع هفته پنجم لیگ بیان کرد: اوایل فصل بازیکنان زیاد با یکدیگر هماهنگ نبودند. تا تفکرات کشاورز و کادر فنی بر تیم غالب شود، نیاز به کمی زمان بود که خدا را شکر بازیکنانمان خیلی زود موفق شدند با یکدیگر هماهنگ شده و به شرایط تیم آگاهی پیدا کنند. همان طور که مشاهده کردید تیممان بازی به بازی بهتر شده است و آن چیزی که کادر فنی از ما بازیکنان می‌خواهد را در زمین پیاده می‌کنیم.

سنگ سفیدی ادامه داد: در هر صورت گیتی پسند در کنار بازیکنان با تجربه ملی پوش چند بازیکن جوان هم دارد که عملکردشان در این فصل فوق العاده بوده است. به نظر من تلفیق این ۲ ترکیب باعث شده است تیم از لحاط فنی و تاکتیک بسیار منسجم باشد. به هر حال امیدوارم در کنار نتیجه بتوانیم فوتسال زیبایی را به نمایش گذاشته تا هوادارانمان از دیدن بازی تیممان لذت ببرند.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره نبود تماشاگران در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نیز گفت: به نظر من هیجان و لذت بازی فوتسال به تماشاگر است. قطعا حضور هواداران در سالن می‌تواند به بالا رفتن کیفیت بازی‌ها بسیار کمک کند و اگر تماشاگران در سالن حضور داشته باشند لیگ جذاب و زیبایی را شاهد خواهیم بود. امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود تا بتوانیم دوباره شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین روز یکشنبه ۲۵ مهر ماه از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.