کد خبر : 207405
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 12:04
-

رضایی: حضور هشت تیم در سوپرلیگ کیفیت بازی ها را افزایش می دهد/ هدف نخست ما این است که بتوانیم جزو چهار تیم نهایی قرار گیریم

رضایی: حضور هشت تیم در سوپرلیگ کیفیت بازی ها را افزایش می دهد/ هدف نخست ما این است که بتوانیم جزو چهار تیم نهایی قرار گیریم

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان درباه هدف گذاری تیمش در مسابقات لیگ برتر گفت: هدفمان حضور در جمع چهار تیم نهایی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران  سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان درباه هدف گذاری تیمش در مسابقات لیگ برتر گفت: هدفمان حضور در جمع چهار تیم نهایی است.

 قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان شهریور سال جاری برگزار شد و قرار بود مسابقات ۲۴ مهر ماه آغاز شود اما زمان شروع رقابت‌ها تغییر کرد و مقرر شد مسابقات لیگ ۳۰ مهر ماه شروع شود. البته این رقابت ها ۳۰ مهر هم استارت نمی خورد و بعد از هماهنگی و برنامه ریزی مجدد، روز ۷ آبان برای شروع لیگ برتر فوتسال بانوان پیش بینی شده است.

عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت آمادگی تیمش گفت: حدود ۲۵ روز است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم. کمی ناهماهنگی در تیم وجود دارد اما رفته رفته شرایط بهتر می شود و بازیکنان هماهنگ‌تر خواهند شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان درباره هدفگذاری تیمش برای فصل بعد تصریح کرد: هدف نخست ما این است که بتوانیم جزو ۴ تیم نهایی قرار گیریم.

رضایی درباره برگزاری مسابقات سوپر لیگ فوتسال نیز گفت: اینکه ۸ تیم بتواند در مرحله سوپر لیگ حضور داشته باشند کیفیت بازی‌ها را افزایش خواهد داد و باعث پویایی لیگ می شود. در واقع شرایط بهتر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.