کد خبر : 207386
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 10:24
-

فوتسال سایپا به خط پایان رسیده است ؟

فوتسال سایپا به خط پایان رسیده است ؟

مدیران باشگاه سایپا همانطور که از ماه‌ها قبل مشخص شده بود تمایلی به تیمداری در رشته فوتسال زنان در لیگ برتر ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مدیران باشگاه سایپا همانطور که از ماه‌ها قبل مشخص شده بود تمایلی به تیمداری در رشته فوتسال زنان در لیگ برتر ندارند.

 در ماه‌های گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره انحلال تیم فوتسال زنان سایپا مطرح شده بود، اخباری که با واکنش حسین خبیری عضو هیات‌مدیره باشگاه سایپا مواجه شد و او ضمن رد شایعات اعلام کرد که هنوز موضع قطعی خودروسازان مشخص نیست و احتمال تیمداری وجود دارد.

 

اما در آستانه ۱۰ روز تا شروع فصل جدید رقابت‌ها، نه تنها سایپایی‌ها هیچ اقدام نقل و انتقالاتی نداشته‌اند، بلکه تسویه حساب هم با بازیکنان فصل گذشته انجام نشده و مدارک لازم برای حضور در لیگ برتر را هم در سامانه سازمان لیگ آپلود نکرده‌اند؛ نشانی‌هایی که همگی به پایان عمر حضور سایپا در عرصه فوتسال زنان اشاره دارند.

 

تیم فوتسال زنان سایپا که در سال ۱۳۹۵ یک نوبت تیمداری کرده بود، در سال ۱۳۹۸ مجدداً به تیمداری در عرصه فوتسال زنان روی آورد اما تلاش خودروسازان برای رسیدن به قهرمانی فوتسال زنان ایران ناکام بود و آن‌ها در دو فصل گذشته به عنوان نایب قهرمانی رسیدند؛ از طرفی سقوط تیم فوتبال سایپا به لیگ یک باعث شد تا بودجه این باشگاه هم محدودتر شود و در این بین انحلال تیم فوتسال زنان با توجه به مشکلات بودجه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

 

البته پیش از انحلال، یک گزینه دیگر مقابل روی مدیران باشگاه سایپاست؛ گویا آن‌ها در هفته‌های گذشته مذاکراتی را با یک سرمایه‌گذار برای فروش امتیاز داشته‌اند و مشخص نیست که تکلیف این مذاکرات چه خواهد شد؛ در صورت فروش امتیاز سایپا، تیم جایگزین کمتر از ۱۰ روز برای یارگیری و جذب بازیکن و هم‌چنین مربی وقت دارد که در نوع خود جالب‌توجه است.

 

نارنجی‌پوش سایپا براساس قرعه‌کشی انجام شده در گروه دوم با تیم‌های ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، پیکان تهران، پارس آرا شیراز، کیمیای اسفراین، هیات فوتبال اصفهان و نصر فردیس کرج همگروه هستند که احتمال سرنوشت گروه دوم رقابت‌ها هم مانند گروه اول مسابقات خواهد شد و با حذف احتمالی سایپا از جدول به مانند نامی‌نو، فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان با ۱۴ تیم پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زيبا دوشنبه , ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

خدا از سر کسانى که باعث انحلال تیم سایپا شدند نگذره واقعا الان کسى میاد این تیم ورشکسته رو بگیره ؟!! تیمى که بازیکن ندارد مربى ندارد و هیچى نداره فقط بدهى و بدبختى دارد!!!