کد خبر : 207412
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 8:08
-

ناظمی: قضاوت در فینال جام‌جهانی فوتسال قله آرزوهایم بود/ خوشحالم به عنوان یک ایرانی تاریخ‌ساز شدم

ناظمی: قضاوت در فینال جام‌جهانی فوتسال قله آرزوهایم بود/ خوشحالم به عنوان یک ایرانی تاریخ‌ساز شدم

نماینده داوری ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال گفت: قضاوت در مسابقات جهانی آرزوی بزرگی برای داوران است، اما قضاوت در فینال قله آرزوهام در داوری بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گلاره ناظمی به عنوان  داور بین‌المللی فوتسال ایران پس از قضاوت‌های کم نقص در مرحله گروهی و حذفی جام جهانی فوتسال در کوبل داوری مسابقات قرار گرفت. وی اولین بانوی محجبه‌ای است که به عنوان داور فینال جام جهانی انتخاب شده و همچنین اولین داور فوتسال ایران که در فینال مسابقات جام جهانی قضاوت کرده است.

گلاره ناظمی در خصوص قضاوت در جام جهانی فوتسال، اظهار داشت: قضاوت در مسابقات جهانی آرزوی بزرگی برای داوران است، اما قضاوت در فینال قله آرزوها در داوری بود. این موضوع سیر ۲۰ ساله پرپیچ و خمی بود که برایم اتفاق افتاد. قضاوت در فینال برایم حس و حال خیلی خوبی ایجاد کرد و امیدوارم این سیر تداوم داشته باشد. امیدوارم این سیر برای داوران جوان و دیگر نمایندگان داوری ایران هم اتفاق بیفتد.

وی افزود: از سال ۲۰۱۴ هم برای فوتبال آقایان قضاوت می‌کردم؛ بنابراین برایم فرقی ندارد در کدام مسابقه جهانی قضاوت می‌کنم. تلاشم همواره این بود در بالاترین و بهترین سطح قضاوت کنم. خداراشکر این موضوع حاصل شد و توانستم به عنوان یک داور ایرانی تاریخ‌ساز شوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.